sanningen

Alla inlägg under september 2011

Av sannigen - 24 september 2011 14:21

Hon låter ingen se hennes tårar. Hon låter ingen se att hon är ledsen. Hon ger leende på leende men ingen kommer få veta att det är fejk leende. Flickan gör allt för att folk ska tro att hon är glad och lycklig men om sannigen ska fram så är det helt tvärtom men det kommer aldrig någon få veta. Det är hennes största och mörkaste hemlighet



 

Av sannigen - 24 september 2011 14:17

Första inlägget i min nya anonyma blogg. Hade detta varit på en annan blogg så skulle ni säker börja berätta vem ni är osv men jag har bestämmt att detta ska vara en anonym blogg, jag kommer varken skriva mitt namn eller lägga ut en bild på mig. Jag vill helt enkelt inte att ni ska veta vem jag är. Och nu kanske ni tänker varför vill hon inte det? Jo jag har en ganska stor blogg där alla vet vem jag är och där kan jag inte skriva mina alrasta inersta tankar så nu har jag gjort denna blogg där jag kan göra det. Jag kommer skriva texter och dikter om livet. Jag hoppas ni ska tycka om det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards