sanningen

Alla inlägg under december 2011

Av sannigen - 31 december 2011 11:30

Hej på er mina fina läsare, nu är det faktist jag och inte Mattias. Detta blir ett kort inlägg för jag orkar inte hålla i mobilen, jag skakar och är för svag. Jag lever iaf, jag har opererats för inflamerad och sprucken blindtarm. Hade jag väntat med att åka in så troligen skulle jag vara död nu. Jag har fortfarande ont och har feber och läkarna tror att blod och var kan ha täppt till passagen till tarmen så kallad Tarmvred . Jag måste ligga på sjukhus i mins 7 dagar. Denna helg bliv inte alls som jag tänkt men det viktigaste är att jag har mina vänner hos mig

Av sannigen - 30 december 2011 22:22

Det har gått över 12 timmar jag hörde av sannigen. Hon lovade att höra av sig när hon visste vad det var som gjorde att hon hade en sån smärta. Jag börjar bli riktigt orolig för henne. Hon har skrivit så bra texter som hon har skickat till mig som hon har skrivit men inte lagt ut här så nu gör jag det åt henne för dom är så fina tycker jag:


Jag saknar någon som håller om mig.
Jag saknar någon som kysser mig.
Jag saknar någon som säger till mig: Jag älskar dig, du är mitt allt.
Jag saknar att laga mat med någon.
Jag saknar att få gå hand i hand på stan med någon.
Jag saknar att få planera mitt liv med någon
Jag saknar att få dela mitt liv med någon.
Jag saknar en pojkvän!





Jag har lovat dig, jag har lovat mig själv
Jag har försökt göra allt jag kan
Jag ska forsätta göra allt jag kan
Jag ska vinna en dag
Jag ska må bra en dag
Jag ska kunna le utan att fejka
Jag ska kunna säga att jag mår bra utan att ljuga
Jag ska sluta gråta mig tills sömns
Som jag har gjort i 6 år nu
6 år som har varit ett helvete
Tyvär är inte min resa slut än
Det kommer bli så många mer än 6 år tills jag når mitt mål
Men när jag når mitt mål kommer jag vara den starkaste i världen
Mitt mål är att kunna bli den glada och lyckliga flickan jag egentligen är gjord till att vara


 

Av sannigen - 30 december 2011 19:20

Jag hittade 2 dikter i ett utkast som Sannigen har gjort. Och jag tyckte dom var så fina och den första gjorde hon i veckan och den andra för någon månad sen. Tror ni hon håller på att bli kär?


Det har gått ett tag sen vi träffades för första gången.
Du gav mig ett leende som jag aldrig sett som fick mig att bli stöm.
Vi har pratat varje dag sen dess, varje gång så blir jag lika glad och tiden står stilla.
För varje dag som går så har jag inset mer och mer att du kan vara killen i mitt liv.
Du är speciel, du är killen alla vill ha så jag vågar inte ens leka med tanken på oss.
Men om du väljer mig så tro mig, du kommer få en flickvän som ger dig världen.
Varje gång vi ses så slår mitt hjärta vålter, jag kan inte slita mina ögon i från dig.
Varje gång du kramar mig så är det som om mitt hjärta stannar.
Om det blir du och jag en dag, kommer du få världens lyckligaste flickvän.






Jag ligger i din famn, jag känner din hud mot min.
Du andas tyngt, ditt hjärta slår snabbt.
Gubben, jag vill aldrig lämna din famn.
Din famn är det enda som får mig tryg.
Det är i din famn jag hör hemma.
Så lova mig gubben att din famn alltid är min.
För utan dina armar runt mig, så är jag som ett vilset barn!

Av sannigen - 30 december 2011 16:56

Hej, jag heter Mattias och ska skriva ett inlägg om hur sannigen mår. Det är väldigt många som har mejlat henne och varit oroliga, och sannigen frågade om jag ville berätta hur hon mådde. Jag har följt och pratat med henne nästan varje dag sen hon i stort sett startade bloggen.

Hon åkte in med ambulans vid 4 tiden inatt. Hon hade fått mycket mer smärta. hon hade ganska hög feber och hon hade spytt ett antal gånger och det är symtom på blindtarmsfinlamation. Hon fick väldigt svårt att andas och troligen var det för att smärtan var så stark. Läkarna tror det är blindtarmsfinlamtion men det kan vara farligare än så. Dom troode att hennes blindtarm hade spruckit men det kan vara farligare än så det kan vara något helt annat. Jag vet inte mer än att dom skulle göra tithål och se om det var blindtarmen och i såfall så opererar dom det. Jag pratade med henne senast vid 10 i morse och då var hon ganska borta dom hade gett henne ordentligt med smärtstillande. Hon kommer skriva ifrån mobilen så fort hon mår bättre. Håll tummarna för henne! Jag är inte så bra på att blogga så jag hoppas verkligen att jag inte behöver skriva mer i hennes blogg för då förstör jag den bara för den är så grymt bra. Jag hoppas ni inte tror att detta är ett skämt för det är inget skämt. Detta är på allvar men tyvär så finns det alltid idioter som tror allt och alla är ett skämt som bara försöker få uppmärksamhet. Men detta är inget man skämtar om. Vissa eran kärlek till henne nu!

Av sannigen - 30 december 2011 02:30

Jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen. Jag har haft en molande magvärk hela dagen ungefär som mensverk. Men för cr 2 timmar sen så hög det bara till och nu kan jag inte ens stå upp för att det gör så ont. Det är nästan vid naveln och så strålar det ut på högersida. Min kompis var här när det hände och är det än och hon vill att vi ska åka in. Hela min mage är hård och det känns som om jag ska spy. Det här är fan inte normalt!!!! Jag skriver från mobilen nu och jag kan knapt hålla i den

Av sannigen - 29 december 2011 14:51

Hej! Detta inlägget ska jag egentligen skriva på Lördag men jag har en kännsla av att jag inte kommer ha tid och är allt för full att kunna skriva ett seriöst inlägg. Så här får ni mitt nyårs inlägg 2 dagar förtidigt.


Ännu en stor dag utan min bror, men denna dag kommer bli lättare eftersom jag inte ska vara nykter och nyår är inte på långa vägar så jobbig som jul. Nyår är den värsta fest helgen för mig och kommer alltid vara, jag festar oavbruttet från Fredag till Söndag. Och nu kan ni säga att det inte är bra osv men för mig är det faktist bra. För mig är alkoholen en flykt från min sorg och kamp, allt blir så mycket bättre när jag får alkohol i mig för då blir jag glad, jag behöver inte fejka mina leenden och skratt. Nu kanske jag låter som en alkoholist, men det är jag verkligen inte, jag kan kontrolera hur mycket jag dricker och gör blir inte vild och galen som många blir jag blir bara den glada och lyckliga tjejen jag egentligen skulle vara. Jag blir inte stupfull förän på Söndagen men då ska jag sluta och gå hem och sova för jag ska jobba på Måndag kväll men jag har bara 4 pass så det är lugnt.


Min mamma,pappa och min syskon har åkte till Stockholm för att fira nyår tsm med en liten del av våran släkt som bor där, men jag stannade hemma för jag behöver mina vänner. Det är ju inte så att vi kommer dricka ovabrutet, vi ska äta middag ute och ha det jätte mysigt.


Det känns ganska jobbigt nu för nu kommer jag inte få min kyss när klockan slår 12 av han jag älskar, men jag kommer säkert få det utav någon annan men det är absolut inte samma sak.


Som vanligt kan jag inte vissa hur jag ser ut, men det här är min klänning:


        





Jag älskar klänningar med bara ryggar. Nu är det säkert någon som tänker: Men den där är ju jätte slampig.

Den är inte slampig, men den kan bli slampig, för det beror på hur personen bär den.


Jag hoppas att ni får det jätte bra i helgen, och en bra start på 2012 och sup inte för mycket! Puss

Av sannigen - 29 december 2011 14:44

Jag gick in i morse och skulle kolla på kommentarer och då har jag fått 5 kommentar jag skulle fått i November, och jag vet att jag inte glömmt att kolla för igår så hade jag inga nya kommentarer för jag hade goodkännt alla. Och det är faktist personer som har frågat varför jag inte har acpeterat deras kommentarer men jag goodkänner alla kommentarer. Så märker ni att eran kommentar inte är uppe på bloggen så har jag inte fått det för hela jävla bloggplatsen är åt helvete just nu, inget som fungerar för mig

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards