sanningen

Alla inlägg under oktober 2011

Av sannigen - 31 oktober 2011 14:12

Jag fick ett jätte fin och guligt mejl av en tjej som heter Cassandra som ville att jag skulle skriva om ålderskilnad i mail till henne, vad jag tycker om det osv. Men när jag skulle skicka det så fungerade det inte så jag tänkte: Jag kan ju skriva om det här i bloggen, för ålderskilnad mellan 2 perssoner som har ett förhållande är ganska viktigt. Men jag kan tyvär inte skriva om det nu, jag gör det imorgon istället, jag börjar jobba om 1 timme så jag är lite stressad. Men jag skriver om det imorgon istället. Ett stort tack till dig Cassandra och till er alla andra som har skrivit så fina kommentarer och mail.


Hoppas ni får en jätte härlig forsättnig på dagen och kvällen, och jag ska försöka lägga ut inlägget om ålderskilnad så tidigt som möjligt imorgon, så ni slipper vänta allt förlänge. Men jag kommer vara helt slut ikväll eftersom jag ska ha 4 stycken fys pass i dag på jobbet, och det kommer bli riktigt jobbigt. Ja jag jobbar med trännig osv. Men som sakt sköt om er och kolla in imorgon så kommer det upp ett inlägg om ålderskilnad!

Av sannigen - 31 oktober 2011 14:00

Jag har fått massor med mail om att ni vill att jag ska berätta vem jag är och redan från början bestämmde jag mig för att inte avslöja vem jag är men här är några svar från vem jag är:


Det är massor som har frågat hur gammal jag är, och jag är i 20 års åldern.



Hur jag ser ut: Nu ska jag verkligen inte gå in på detaljer men jag har långt blont hår och blå/gröna ögon, väldigt kort. Mer än så kan jag verkligen inte säga.


Hur jag är som persson: Oj jag var tvugen att ringa och fråga några kompisar och dom flesta beskriv mig som: Att jag alltid är snäll, att jag alltid ger en människa en chans innan jag dömmer dom. Jag sätter alla andra före mig själv. Och som en frisk fläkt som gör alla glada.


Självklart så vet dom inte att jag skriver denna blogg, ingen vet det, och det kommer ingen få veta heller.


Nu tänker jag INTE avslöja mer. Jag visste redan från början att folk skulle undra och vilja veta vem jag är men jag troode inte det skulle vara såhär många, jag kommer inte svara på mer frågor om vem jag är så snälla sluta tjata. Jag är anonym och kommer förbli



Av sannigen - 31 oktober 2011 11:38

Jag läste en ganska rolig grej idag och tänkte dela med mig av detta, alla mina inlägg har blevit väldigt djupa och personliga så här får ni ett inlägg med humor!



Han säger: Nej du ser inte tjock ut.

 Han menar: Det är okej hur du än ser ut:

 Hon hör: du ser ut som en fettblobba i den där och snart raggar jag upp Mia


Han säger: Hur gör vi med maten?

Han menar: Vad tänker du laga?

Varför är den inte redan klar?


Han säger: Vi har bråttom!

Han menar: Strunta i hur du ser ut nu!

Hon hör: Vi får nog ta en taxi nu


Han säger:Vi kan väl bara mysa ikväll

Han menar:Det är Champions League på tv

Hon hör:Jag vill ha sex


 Hon säger:Den där slipsen är väl lite gräll ...

Hon menar:Den där slipsen är hesmk!

 Han hör:Du ser bra läcker ut!


Hon säger:Vad vill du ha till middag ikväll?

Hon menar:Pasta,sallad eller soppa.

Han hör:Grillbiff,fläskfillé eller gädda.


Hon säger:Nu kommer vi försent!

Hon menar:Klä på dig, slöfock!

Han hör:Nu blir det åka av, Gassa!


Hon säger:Vill du stanna och fika?

Hon mennar:Det ligger ett ätt trevligt ställe här vid avfarten mot Flen

Jag vill stanna och fka

Han hör:Vill du stanna och fika?


Han säger: Gör vi något i helgen?

Han menar: Tobbe vill gå ut och ta en öl.

Hon hör: Vad har du tänkt att vi ska hitta på i helgen tillsammans bara du och jag?


Han säger: Jag är allergisk mot hästar.

Han menar: Jag är rädd för hästar

Hon hör: Jag behöver tas om hand, ofta och länge


Han säger: Det verkar ju rätt kul att rida

Han menar: Det där ridspöet du har ser väldigt spänande ut...

Hin hör: Jag stöter på dig.


Han säger: Jag gillar vin bättre än öl

Han menar: Jag gillar vin bättre än öl

Hon hör: Jag försöker verka som jag har klass


Han säger: Du är så snygg

Han menar: Du är så sexig!

Hon hör: Jag har tagit en sup.


Hon säger: Vill du hitta på något i helgen?

Hon menar: Jag vill hitta på något i helgen

Han hör:Vill du ha massor med sex i helgen?


Hon säger: Din mamma ringde

Hon menar: Den där draken driver mig till vansinne! Ring henne själv.

Han hör: Du behöver ínte ringa din mamma för jag har redan pratat med henne


Hon säger: Jag älskar att rida:

Hon menar: Jag älskar att kontrollera!

Han hör: Jag älskar att rida - på dig!


Hon säger: Jag dricker inte så ofta

Hon menar: Jag försöker att int dricka mig stupfull så ofta.

Han hör: Jag är rädd och frigid och behöver en man som förlöser mig


Hon säger: Du är så snygg!

Hon menar: Du är så rik!

Han hör: Jag vill ha sex!


Lite roligt var det la!?

Av sannigen - 31 oktober 2011 10:48

  •  Det finns minst två personer här i världen som du skulle kunna dö för

  • Minst 15 perssoner här i världen älskar dig på något sätt

  • Det enda skälet till att någon här i världen hatar dig, är att hon eller han skulle vilja vara som dig

  • Ett leende från dig kan göra någon annan glad, till och med någom som inte gillar dig

  • Varje kväll finns det någon här i världen som tänker på dig innan han eller hon somnar

  • Du betyder allt för någon

  • Du är speciel och unik

  • Någon, som du inte ens vet existerar, gillar dig

  • Även om du gör ditt livs misstag så kommer något gott ur det

  • När du tror att världen har vänt sig emot dig, titta en gång till

  • Kom alltid ihåg de komplimanger du fått. Glöm alla förolämpningar



Av sannigen - 30 oktober 2011 18:00

Nu behöver jag faktist eran hjälp! Jag vill ju bedra och hjälpa med min blogg så nu får ni välja vad jag ska skria, vill du att jag ska skriva om en speciel sak så är det bara att kommentera eller skicka ett mail till: sannigen@hotmail.com

annars så bloggar jag på som vanligt och tar upp det som jag tycker är viktig. Men eftersom bloggen hjälper mig så vill att den ska hjälpa er också, så dra er inte för att be mig skriva något, det gör jag mer än gärna, du kan naturligtvis vara anonym!

Och det skulle vara super trevligt att få mer kommentarer, ju mer kommentarer ju mer inlägg och djupare!


 

Av sannigen - 30 oktober 2011 14:07

Jag har förståt att det är många unga perssoner som läser min blogg och nu tänker jag ta upp att förlora sin oskuld.  Jag var 14 år när jag förlorade min oskuld, jag var alltså inte byxmyndig, egentligen tycker jag det är löjligt att sätta upp en åldergräns på när man får ha sex. Det är olika från persson till persson när man är redo att ha sex och känner man att man är redo före 15 då ska man ha det tycker jag, bara man är redo och är med på det och tycker det känns bra. Det finns massor som tycker lika dant och det finns oxå massor som tycker det är bra att det finns en åldergräns, jag säger inte att jag har rätt i den här frågan absolut inte, men jag säger bara vad jag tycker.  Jag var som sagt 14 år när jag förlorade oskulden och det var mitt uppe i allt mitt självhat och identitet kris och den killen jag var med fick mig verkligen att tycka om mig själv så jag tyckte det var rätt självklart att vi inte skulle vänta tills jag var 15, han var 15 och jag var 14. Han tog i mig på ett sätt som fick mig att fatta att jag inte var en hora och världens fulaste som jag fick mig själv att tro, när han tog min oskuld så blev faktist mitt liv bättre. Det gjorde lite ont när han trängde igenom mig, men både han och jag hade fått höra att tjejen MÅSTE vara våt och kåt när han börjar för annars gör det skit ont, så han slickade mig, det rekomenderar jag verkligen till alla be er kille slicka er före han kommer in i er, det blir både skönare för dig och honom och det gör inte ont. men jag hade en bästakompis som tyvär inte fick det såhär bra när hon förlorade oskulden. Hon var olyckligt kär i en kille som tyvär utnytjade henne, han var redan ihop med en annan men höll på med min kompis och sa att han älskade henne osv och dom hade sex, hon hade så frukstansvärt ont efter så hon stannade hemma från skolan dagen efter, hon skyllde på mag ont till sina föräldrar. Och när jag kom hem till henne dagen efter så var hon helt förstörd, det gjorde naturligtvis ont för mig att se henne sån så då åkte jag raka vägen hem till honom och skällde ut honom efter rader och bad han välja sin tjej eller min bästa vän och valde han inte henne så skulle han ge fan i henne och dra åt helvete, och vad tror ni det svinet gjorde? jo han valde sin flickvän, min bästa kompis kännde sig så utnytjad och kännde sig som en idiot för att hon gick med på att ha sex med honom. Därför MÅSTE det kännas rätt för er när ni förlorar oskulden och med rätt kille eller tjej för det kommer hänga med erat sex liv hela livet! Så känns det inte rätt att ha sex med den tjejen eller killen så ha det inte, jag vet att det är jätte svårt att säga nej för att man vill inte såra den andra men ni måste vara ego på den fronten för det är ni som ska leva med det. Hoppas att ni tar till er lite av det jag säger


 

Av sannigen - 29 oktober 2011 14:15

Idag har jag fått vakna i min älsklings famn, det var helt underbarat, och vi har inte gått upp än, vi ligger fortfarande kvar i sängen, men han spelar x-box och jag skriver, nej han vet inte att jag skriver dena blogg och det kommer nog han aldrig få veta. Hans tåg var framma här cr 14.30 tiden igår och varje gång jag ser honom stå där på perågen så blir jag alltid lika glad och lycklig och får samma kännsla som första gången jag såg honom. Jag sprang till honom denna gång och eftersom jag är så lätt så kan han bära mig. Bara doften av honom får mig helt knäsvag. Inatt så grät han faktist, och det är absolut inte många gånger jag har sett han göra det, för han är inte en sån kille, han är den coola killen med stora muskler, och såna har man ju fått för sig att dom inte gråter men inatt grät han och det var för att jag drömmde, drömmde en mardrömm om min bror, jag kännde lite av hans smärta när han hoppade framför tåget och då vaknade jag upp i tårar och skrik hans namn rakt ut, och när jag tittar på min pojkvän så ligger han och gråter, då fick jag mig faktist en rejäl tankeställare. Jag vet att han är orolig för att jag mår inte bra och han ser hur jag kämpar i mot sorg och saknad och självklart gör det ont för honom. Att se han gråta fick mig verkligen att inse att han tycker att det är jätte jobbigt. Men han är ett så bra stöd, jag kan verkligen prata med honom och orkar jag inte, orkar jag inte med dagen så finns han bara där och kramar och pussar mig, i hans famn får jag lugn, det är mitt favorit ställe. Det är väldigt många som säger att jag ser så liten ut när vi kramas eller pussas, han är väldigt stor och muskellös och ganska  lång och jag är liten och kort, men det är jätte mysigt, för jag liksom sjunker in i hans famn. Ju mer vi träffas ju mer säkrare är jag på att han och jag kommer leva livet tillsamans. Förlorar jag honom så förlorar jag allt, för han är allt jag behöver och allt jag vill ha, ingen är som han, ingen är som min stora kärlek. Första natten när man inte har setts på ett tag är så underbar, vi rullar runt och har det jätte mysigt, man är som i en egen blubba och skiter i alla andra bara man får vara med den andra. Förlåt att detta inlägg blev bara svammel men jag vet inte var jag ska ta vägen, jag är så förbaskat jävla kär!Nu måste jag sluta för nu ska vi äta frukost! Hoppas ni får en jätte bra dag!


 


Älskar dig!

Av sannigen - 27 oktober 2011 19:31

3 år;

Hon titta pår sig själv och ser en drottnig


8 år;

Hon tittar på sig själv och ser Askugen eller Törnrosa


15 år;

 Hon tittar på sig själv och ser en fet, finnig och ful tjej (Mamma, jag KAN inte gå till skolan och se ut så här!)


20 år;

Hon tittar på sig själv och tänker "jag är för smal/tjock. för kort/lång, för stripigt/lockigt hår

- men bestämmet sig för att gå ändå


30;

hon tittar på sig själv och tänker " Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att hon inte har tid att fixa till sig så hon går ändå


40 år;

hon tittar på sig själv och tänker " Jag är för smal/tjock, för kort/lång, för stripigt/lockigt hår"- Men säger "Jag är åtminstonde ren" och går ändå


50 år;

 Hon tittar på sig själv och tänker "Jag är och gå vart jag vill"



60 år;

Hon tittar på sig själv och påminner sig om alla människor som inte ens kan se sig själva i en spegel längre. Går ut och övervinner världen.



70 år;

Hon tittar på sig själv och ser vidsom, skratt förmåga - och går ut och njuter av livet


80 år;


Bryr sig inte om utseendet. Sätter bara på sig den rosa hatten och går ut för att ha kul i den här världen




Kanske skulle vi alla sätta på oss den där rosa hatten tidigare


 


Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards