sanningen

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Mitt bloggande just nu

Av sannigen - 7 april 2012 02:49

Jag tittar på statistiken och ser att ni verkligen kämpar er kvar, jag tittar på den här tomma skapa inlägg sidan och får pannik. Denna blogg som skulle gå så bra har plösligt runnit ut ur sanden och jag har slut på inlägg jag vet inte vad jag ska skriva mer. Men jag vill så gärna skriva, jag vill så gärna ha kvar er underbara läsare! Ni förstår inte hur underbara ni är, tänk att ord kan betyda så oerhört mycket från människor jag inte ens vet vilka dom är eller känner!


Jag vill ha tips från er vad jag ska blogga om. Vad vill DU att jag ska blogga om? Jag vill skriva om saker som berör och inte bara hur min dag har varit, vilken outfit jag har idag osv. Utan något som folk verkligen kan ha nytta av!

 
 
Karin

Karin

7 april 2012 13:04

Bloggar som jag tycker är berörande är de som man själv kan relatera i, eller folk som har gjort någon föränding i sitt liv så de mår bättre. Livshistorier är spännade. :)

http://motmittlagom.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

7 april 2012 15:34

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

Alltid svårt att få till den perfekta bloggen.
Tycker du ska skriva om sånt som känns bra för dig att skriva om, ta det som det kommer. Blir det tvång blir det aldrig bra.
Kram

http://www.monda.bloggplatsen.se

 
Anonym

Anonym

7 april 2012 18:30

Hej! jag bloggar okcså här på bloggplatsen, men hur har du fått en räknare som visar hur många dagar sedan din bror dog?

Tack

PS: Jag har varit inne och läst iblad, kolla fram i tiden, inte bak. Det kommer du långt med och alla dina tankar kommer att stanna kvar men inte lika starka.

http://formittliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

smile

8 april 2012 21:33

Få inspiration, se tillbaka. Att komma på vad man ska blogga om kan vara svårt men man vill. Jag har haft flera blogg-stopp, då jag missat flera dagar i rad. Men bara att genom att skriva kan få en att komma på något mera att skriva. Läs igenom några gamla inlägg och bara fundera kan hjälpa till mycket!

 
Ingen bild

Anonym

8 april 2012 23:29

Skulle du skriva vad du heter, bara förnamn räcker, du kan lägga en bild på dig kanske:)

 
Viktoria

Viktoria

8 juni 2012 10:48

Jag har läst din blogg förut, jag tycker den är jätte bra.
Det var någon längre upp som skrev att du ska skriva det du känner för så att det inte blir ett tvång.
Jätte tråkigt att din bror tog livet av sig, jag beklar verkligen.
Jag har varit i samma sits som dig förut, bland annat självhat.
Jag hoppas att du mår någorlunda bättre idag än för 1 år sedan.

Kan jag få länka din blogg på min blogg?
Kram=)

http://vickanstokerier.bloggplatsen.se

sannigen

14 juni 2012 22:53

Hej Viktora.
Precis jag är väldigt noga med att det inte blir ett tvång men det är som terapi för mig.
Då vill jag verkligen beröma dig för det är ett helvete att ha det.

Ja :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards