sanningen

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

you are beautiful

Av sannigen - 14 april 2012 14:43

 



Det är verkligen sant DU är så oerhört fin, ja precis du! Jag vet verkligen hur man ser ner på sig själv och tycker man ser som ett missfoster så otroligt många tjejer/kvinnor tycker det. Men hela skönhets idelatet har sabbat så mångas självförtroeende. Men sträffa inte efter att se ut som alla andra modeller och sån skit för det är du som ser unik ut som drar till dig blickar! Och killar vill inte ha en tjej som ser ut som alla andra, dom vill ha något speciellt.


 
 
Ingen bild

Anonym

5 maj 2012 11:32

hej! tycker du har en jätte fin blogg^^
Ja undrar hur du tog dej ur självhatet?
För man har ju folk säga att man e fin o sånnt men de känns ju bara som de e nåt de säger för att va snälla , för den man själv ser i spegeln e ju inte alls vacker

sannigen

8 maj 2012 15:19

Hej, tack så jätte mycket.
Jag får ofta den här frågan speciellt från yngre tjejer.
Ja du det är så olika från person till person. Men första steget är att du måste aceptera sig själv, det går aldrig att komma ifrån. Och det är ett jätte stort steg, det krävdes år av arbete och jag är inte klar än med det. Självhat är inget som försvinner under en natt. Men det absoluta första och bästa steget till att ta sig ur självhat är att låta dig ge dig själv en chans. Det låter jätte konstigt men hur ska du kunna tycka om dig själv när du har ställt dig in på att du hatar dig själv, du är sämst och inget värd?


Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards