sanningen

Alla inlägg den 8 november 2012

Av sannigen - 8 november 2012 12:02

Mitt bloggande har inte varit det bästa och det har jag förvarnat er på. Varje dag är en resa och kamp till ett bättre liv och det är tufft men jag tar mig igenom dag för dag. Försöker komma igång med vardagen igen och sakta men säkert komma tillbaka till jobbet. Jag är väldigt glad att jag inte är ensam ägare till gymet som jag ville ibörjan, det skulle aldrig ha gått. Min "partner" har fixat allt så oerhört bra och sköt allt exemplarist. Och som jag skrivit förut så har vi kännt varandra väldigt länge, så han vet precis vad jag går igenom. Och alla mina anställda tar i mot mig med öppna armar och det känns så skönt att ha deras stöd och att dom förstår. Vi har väldigt mycket stamisar som kommer och tränar och dom lär man känna och dom är också oerhört snälla och goa. Nu ska jag gå en lång promenad med min snälla vove och sen fixa mat blir nog hämtmat. Ha en bra dag så ska jag försöka bli bättre på att blogga

 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards