sanningen

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av sannigen - 17 mars 2012 11:25

Ni som är mina trognaläsare ni vet att jag har länkat till en tjej som sjunger så grymt fint om gud och det tänker jag göra idag också. Jag har börjat prata med henne och det är helt sjukt vad hon har gått igenom. Allt ifrån att bli misshandlad till att använda droger till att vara hjärtsjuk. När jag började prata med henne så var jag lite osäker på vad hon kunnde ge mig men hon har gett mig så jätte mycket. Både från gud, hon är verkligen skit stark i sin tro och kan hon tro på gud nu när hon ligger på sjukhuset 19 år gammal för att hennes hjärta inte klarar av att slå mer då kan nog alla tro på gud. Han har förändrat så jätte mycket för henne, och man märker verkligen att hon lysser av hans kärlek. Och att hon har använt droger sen hon var 14 som min bror det har gett mig mycket mer förståelse, nu vet jag mer varför han gjorde så och si. Hon har också en sån jävla grym röst så man blir helt stum och att det hon sjunger kommer från hjärtat det är hon guld värld för. Nu ligger hon på sjukhuset och kämpar mot sitt hjärta som hon har gjort sen hon var nyfödd, och läkarna har förberet henne på att hennes hjärta när som helst kan sluta slå.


Bara för att du inte tror på gud så kan du inte gå in och lyssna. Gå in och lyssna nu för att hylla henne och jag vet att när hon väl kommer se hur många som har gjort det kommer ge henne så mycket mer kraft och vilja att kämpa. Släng gärna in en kommentar vad du tyckte till henne på sidan


Gör en godgärning nu och var en god medmänniska!


http://www.youtube.com/watch?v=E9bZqcMrwmU

Av sannigen - 17 mars 2012 11:00

 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards