sanningen

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av sannigen - 17 juni 2012 13:41

Detta är något jag aldrig troode jag skulle skriva, fanns inte ens i min vildaste fantasie. Men jag har tydligen Borderline, fick detta besked i Fredags. Läkarna som jobbar här som är väldigt professionella och har utret mig ända sen jag kom hit och nu har dom kommit fram till att jag har Borderline Personlighetstörning. Va fan jag har inte någon jävla störning! Jag mår bara så sjukt dåligt men för det betyder det inte att jag har en störning. Jag kan inte få in det ovaset hur mycket dom försöker och jag försöker.


Så fort jag började prata och berätta om mitt liv så förstod dom väl ganska snabbt att jag hade någon störning. Jag har depressioner hela tiden, och det är ganska ovanligt. Oftast så brukar depersionerna komma och gå men jag har haft det ständigt sen jag var 15 drygt. Men jag växlar enormt mycket i humöret, en timme kan jag vara jätte ledsen och nästa timme besgera världen. Läkarna menar att när jag får utbrott så är det då jag skadar mig själv, och det är utrbrott av ångest och pannik som det svartnar. Jag har skrivt förr om hur pannik och ångest sköljer över mig, det blir svart och jag vet inte vad jag gör utan jag vill bara fly. Och jag har nog haft Borderline sen jag var ett barn för dom tror att detta är grunden för mitt enormt stora självhat. För instablietet i självbild och identitetskänsla är mycket stor del i denna sjukdom.

Jag lever oerhört mycket på gränsen, jag kan närsomhelst må så dåligt att jag gör vad som helst för att ta mitt liv. Jag känner också en så stor tomhetskännsla och oftast känner jag mig ensmaste i världen. När jag beskriv allt det här så är det ganska uppenbart för mig själv att jag har Borderline men  det är så sjukt svårt.


Har du någon efarenhet av detta eller är det så att du till och med har Borderline? Jag behöver all infomation från människor som vet hur detta funka och vet hur det är att leva med detta. Det är inte samma sak att få infomation från läkarna. Tack så jätte mycket på förhand.



Känner mig så inlåst!


    

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards