sanningen

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av sannigen - 31 januari 2013 18:42

Hej. Just nu sitter jag på jobbet (gymet) och ska snart ha ett pass. Idag har varit en ganska intressant dag faktiskt. Först imorse så kom en kille in som var döv och ville börja träna, jag har absolut ingen erfarenhet av det men absolut tog jag imot honom med öppna armar. Hatar när människor med handikapp ska strunta i grejer som bara "normala" människor gör som tex träna och tyckte han var hur grym och modig som helst. Efter några minuter kommer en av mina anställda in vars morbror är döv så då kunde hon hjälpa till. Detta var killens första träning sen han bliv döv för 5 år sen och han köpte ett årskort och han gick ut med jätte stort leende, och själv stod jag också där med ett stort leende och detta gjorde min dag. Sen så har jag haft hand om 2 gymnasie klasser, som hade sin idrotts lektion här. Faktiskt väldigt roligt att lära ut och dom var absolut intresserade. Älskar när jag har såna dagar jag älskar mitt jobb och alla som väljer att träna på mitt gym. Imorgon kommer veckan ämne som jag redan vet vad det är och tänk lite på det så håll utkik imorgon, ha det bra så länge!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards