sanningen

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Länge sen

Av sannigen - 19 januari 2013 13:38

Det var ett tag sedan och det har hänt en heldel.


För det första så var resan perfekt men som jag skriv väldigt kortfattat fick vi virus. Vi skulle åka hem på kvällen så på dagen så var vi på en marknad och tog var sin kebab med bröd och det skulle vi ju inte gjort. Min lillesyster började spy på planen jag fattade inte varför, hon har flygit så mycket och är absolut inte åksjuk. Sen började min bror och sen jag så då valde vi att åka in. Då valde läkarna att lägga in oss på på en smittavdelning. Köttet vi åt hade så mycket bakterier i sig. Som tur var så fick vi bara stanna i 3 dagar på sjukhuset men vi hade väldigt med all julmat och godis. Jag hade 39 gr feber på julafton men jag är väldigt glad att mina syskon var så frisk som dom var. För mig är det liksom okej att vara sjuk för jag är vuxen men dom är barn och då blir det direkt mycket allvarligare och svårare.


Sen så är jag inte singel längre, jag har skrivit en gång om en kille tror jag när vi var på dejt tillsamans. Den här killen har tränat på mitt gym i 1 år och vi har smygtitat och flörtat med varandra, pratat och skojat vi har också träffats på fester och äntligen tog han första steget att bjuda ut mig. Jag skriv också hur orolig jag är för att det inte ska gå pga att jag har borderline osv men han är mycket medveten om det. Deustom så har hans syster diagnoserats med borderline så han vet lite vad han ger sig in på men vi ska gå i terapi tsm eftersom jag gör det och båda han och jag vill att han ska sätta sig in i min sjukdom och varför jag reagera på ett sätt osv. Jag är jätte kär, allt jag kunnat drömma om faktiskt.  Och det som känns skönt är att vi har bestämmt att ta det väldigt sakta med vårat förhållande. Vi är ett par och vi har ingen andledning att skynda oss att bli sambos och den här biten. Äntligen har jag hittat någon som kan förstå mig.


Livet leker just nu men det kan vända vilken sekund som helst eftersom jag har borderlien och det tillhör sjukdomen. Ni märker själva att jag har kommit så långt med att hantera min sjukdom, nu kan jag aceptera och prata om den som jag absolut inte kunnde i somras.


Lovar att bli mer aktiv här!

Hoppas ni har lite tolamåd, det kommer ni vinna på :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards