sanningen

Alla inlägg den 1 september 2012

Av sannigen - 1 september 2012 14:10

Jag har börjat läsa många anonyma bloggar den senaste tiden för att få mer tips och insperation av. Och jag förstår nu att en del av er verkligen vill veta vem jag är. När jag har läsit gansk djupa inlägg från en människa vill jag ju verkligen veta vem den här personen är liksom. Skulle bara räcka med en bild eller ett namn. Jag har börjat fundera på att ge er ett namn eller bild på mig. Men jag är rädd för att ni ska ändra uppfattning om mig. Ni har säkert en bild i huvudet vem jag är, hur jag ser ut osv och jag vill ju inte förstöra det. Och jag är också rädd för att bli anklagad för att det inte är jag på bilden. Som mina trogna läsare vet så har jag jobbat mycket som modell och har ett kanon utsende enligt andra. Mina bilder ligger ute över allt på internet för jag har fotats för allt möjligt. Så min största räddsla av att lägga upp en bild är att bli anklagad för att jag snott bilden och ni slutar läsa min blogg.


Vi kör en omröstnig, snälla var med jag behöver din hjälp




Bloggextra.se


           

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards