sanningen

Alla inlägg den 7 september 2012

Av sannigen - 7 september 2012 14:25

Hur har ni det? Just nu mår jag sådär och det är ett stort steg på vägen. Varför har jag skrivit "massa babbel" som rubrik? Jo för nu har jag verkligen kommit i gång igen och börjat blogga och jag älskar det men det känns som om jag inte skriver något vettigt. Jag vill skriva om något betydelse fullt. Men det kommer nog snart, har ni några idér om vad jag ska blogga om eller har du något jag ska ta upp skriv det :)


Snart är det dags för mig att prata igen. Dom har satt upp en behandlingsplan åt mig och då ska jag gå och prata 1-2 gånger minst om dagen. Och det gillar inte jag för jag vill inte prata för då river jag upp massa med gammla sår som jag sedan mår skit för.


Jag kanske bloggar ikväll beror på hur jag mår och sådär,men ha en bra dag :)

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards