sanningen

Alla inlägg den 3 september 2012

Jag

Av sannigen - 3 september 2012 19:15

Nu är stunden här. Som jag misstänkte så var det väldigt många som ville se bilder på mig och till och med veta namn. Jag låg och fundera länge över det  inatt och bestämt mig för att ni får en bild eller flera. Det är ett stort steg för mig men också ett steg för mig att börja gilla mig själv och vinna självrespekten tillbaka. Anledningen till varför jag varit anonym är ju at jag gömmer mig från mig själv. Ingen har kunnat dömma mig inte ens jag själv. Och det har varit riktigt skönt att vara anonym. Jag ser det såhär har ni följt min blogg tidigare, läst mina inlägg osv och gillat det så varför ska ni sluta? Jag måste börja stå upp för mig själv och inte hitta på ursäkter. Snälla på riktigt var snälla nu mot mig, det är jätte jobbigt och jag klarar inte av att få kritik.


Ja, det här är då jag.


     




Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards