sanningen

Alla inlägg den 30 september 2012

Fan

Av sannigen - 30 september 2012 14:18

Jag fick körtelfeber och redan efter 4 dagar så fick jag kraftiga smärtor i magen. Ambulansen fick komma och körde mig direkt till akuten. Man röntgade mig och såg då att jag hade en rejäl blödning i buken mjälten hade brustit. Man fick stopp på blödningen och lade in mig på intensivvårdsavdelningen men blödningen kom tillbaka så det bliv ytterligare operation. Och nu är min mage inflammerad, massor med var och vätska. Så det blir ytterligare en operation och massa med slangar i magen och hjärtmaskiner och syrgas. Jag är jätte rädd. Anledningen till att jag kan och orkar skriva just nu är morfinet jag får, styp i kvarten får jag det plus att det tagit mig 2 timmar och 43 minuter att skriva det här. Men ni har rätt att veta hur jag mår. När jag mår bra skriver jag igen,puss

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards