sanningen

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av sannigen - 3 februari 2013 11:24

Det är några personer som har undrat varför jag inte skriver om träning och tips. Ja jag är utbildad personlig tränare och ja jag är en av 2 ägare till ett gym. Men redan i början av att jag startade bloggen så ja jag direkt nej till mig själv. Den här bloggen ska handla om vettiga saker och inte en massa jävla träning som ska få dig att gå ner i vikt. Jag älskar att lära ut och hjälpa människor till ett sundare liv men inte i den här bloggen. Hur skulle det se ut som jag en dag skriver att du ska stå upp för dig själv att du är hur vacker som helst och nästa dag skriver att du ska gå ner i vikt? Det skulle vara en sån oerhört dubbelmoral. Jag som personligtränare och ägare till ett gym vet hur desperat människor driver sig till den "perfekta kroppen" och i den här bloggen tänker jag absolut inte hjälpa att driva på det. Efter några år i tränings branchen så blir man väldigt trött på hur människor rent sag ut skadar sig själva och blir som förblindade av att uppmå sin mål vikt och dröm kropp. Du är så fin precis som du är och du ska inte gå ner för att få ett bättre utsende för att du känner att du är för ful och tjock utan du ska gå ner och få ett sundare liv för dig, för att du ska må bra inte för att någon annan ska tycka du är snygg. För äkta skönhet kommer in i från. Det finns så många träningsbloggar men allt för lite om det jag skriver om och jag väger att den här bloggen blir mer uppskad än en vanlig tråkig träningsblogg. Och jag har träning som jobb och den här bloggen speglar mig och mitt privat liv och det är precis vad jag behöver. Därför skriver jag inte om träning :)

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards