sanningen

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av sannigen - 6 februari 2013 15:36

Iveckan är det nationella prov för alla 9:or och hela våren består av dom här proven. Jag kan inte säga mer än lycka till och ta det här på allvar, gör ditt allra bästa. Har du tagit det på allvar och gjort ditt bästa då kan du inte vara annat än stolt ovaset vilket betyg du får. Jag var så sjukt nervös inför dom här proverna jag spydde innan. Men mitt bästa tips är att det lugnt, gå inte igenom alla frågorna för då låser sig allt. Utan ta en fråga i taget och ge inte upp bara efter en minut.

Jag vet att dom här proverna är jätte jobbiga och svåra men när dom väl är gjorda så kommer det kännas så jävla bra!


Lycka till!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards