sanningen

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av sannigen - 10 februari 2013 15:00

Nu när jag har en jävligt stor cysta som håller på att spricka och jag har så omännskligt ont och jag kommer få ondare för det kommer komma ut blod och vätska och irretera buken så har jag börjat se på en fantastisk serie. The walking dead, jag rekomenderar verkligen er att se den men inte till er som är under 15 år kanske. Helt såld på det, och det är absolut inte overkligt utan man kommer in i det och tror att det är verkligt.


Förlåt för mitt dåliga bloggande, men alla ni som har haft en cysta som är väldigt stor och sen spricker vet hur ont det gör. Men jag kommer snart igång så fort den har spruckit och det har gått några dagar, håll ut :D

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards