sanningen

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av sannigen - 7 oktober 2011 15:36

Du tror inte ord och blickar kan såra, du tror inte att skit snack kan skada någon. Men dags att vakna upp, det sårar mer än vad du någonsin kan tro. Men när du inte ser så rinner tårarna och man hör en röst i sitt huvud som säger: Hon har rätt, jag är ful,jag är världelös, jag är en hora och slampa. Men inerst inne vet du att det inte är sant. En dag kommer du kunna se hon som sårade dig så mycket i ögonen och säga: Jag troode på allt ditt skit snack då men nu så vet jag att du är en svag och liten människa.


 

Av sannigen - 7 oktober 2011 15:19

Att få vakna upp vid din sida och känner hur du kysser min kind, gör min dag. att få gå hand i hand med dig på stan gör mig till en av världens lyckligaste tjejer, när du trycker mig närmare när det kommer ett gäng snygga tjejer för att vissa att du har den snyggaste tjejen och du är så stolt för att du har mig som flickvän gör mig till världens lyckligaste tjej. Varje gång du säger dom 3 mest underbara ordern så blir jag lika molös. Att få dela mina inersta hemligheter och tankar med dig och veta att dom kommer stanna hos dig, gör mig så trygg. Du är min, jag är din, vi är varandras.


 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards