sanningen

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av sannigen - 24 oktober 2011 16:46

 Jag älskar kärleken, jag är kär i kärleken kan man säga. Men att hitta sin stora kärlek är inte lätt, det är en lång väg och man kommer mötta och bli kär i idioter. min väg till min stora kärlek har varit jävlig tuff, jag har gråtit så mycket och inte orkat leva mera. Jag har blevit så oehörd sårad så jag kommer aldrig riktigt att läka. Det finns val som jag ångrar att jag gjorde och vill så oehört mycket ta tillbaka dom valen, men det kan jag inte. Jag har alltid dragis till "badboys" och det är inget jag kan  hjälpa för när man är kär så är man blind och man ser allt så jävla klarare när allt är över. Många killar har tagit mig för mitt utesende, jag har ett väldigt bra utsende, det är ett skäll till varför jag inte vill berätta vem jag är och lägga ut bilder på mig, för då skulle jag få mycket mer läsare pgu hur jag ser ut och det vill jag inte, jag vill att ni läsare ska ta till er det jag skriver, och det blir mycket lättare utan ni vet hur jag ser ut. Det är nästan alla killars drömm att få en snygg och sexig tjej, och blir ihop med henne bara för det. Det här hänt mig ett x antal gånger och varje gång blir jag lika ledsen och sårad, jag har inte valt att få se ut såhär så behandla mig inte som om mitt utesende betyder allt. Jag är också en persson  och jag vill ha kärlek, och jag blir minst lika sårad som alla andra. För cr 2 år sedan så blev jag så oehörd sårad av en kille som jag var så så så kär i, vi träffades på mitt jobb och han var där med en kompis, och dom skulle prova på att dansa hiphop, och det var inte jag som höll i dansen, jag skulle bara filma. Och när han kom in när med sitt taighta linne och shorts och sina muskler så blev jag helt stöm och frågade mig själv: Drömmer jag?

Hade jag drömmt så hade jag blevit så glad för av denna killen skulle förstöra en del av mig själv. Eftersom jag själv blevit tagen och behandlad efter mitt utsende så började jag också göra det med andra, och det kan jag inte fatta, jag visste hur jävla ont det gör hos en persson men ändå så gjorde jag det för att försvara mig själv, jag var oehört rädd för att bli kär för att det fanns en chans att bli sårad. Iallafall, denna  kille han var något extra, han tittade på mig och jag tittade på han under dansen och vi flörtade lite. Sen efter lektionen så kom han fram till mig och vi små pratade lite sen så frågade han om jag jobbade här osv och jag sa ja, så nästa kväll så kom han till gymet och började prata med mig, och han frågade om jag ville tränna lite med honom och självklart sa jag ja. Vi började tränna och han verkade så trevlig och så snäll, han frågade om jag ville gå ut och äta på Lördag och jag sa ja. Vi träffades på Lördag och hade det jätte mysigt, vi började träffas mer och mer vi påbörjade ett förhållande, det var inget bra förhållande, det handlade mest om sex. Sex är en jätte fin sak men man kan inte vara ihop med en persson bara att få knulla. Jag har ganska mycket pengar, min pappa äger ett ganska stort företag, och växt upp med det. (Jag kommer skriva mer om pengar i ett inlägg) Denna kille hade fått höra att jag hade pengar och han började spela lite både på mitt utsende och pengar. Han hade aldrig kännslor för mig, jag var kär i honom och han sa att han var kär i mig och fick mig att tro det, han såg mig i ögonen och ljög, det skulle jag aldrig klara av att se en persson i ögonen och ljuga med tydligen kunnde han det. Han började köpa saker för mina pengar, och en dag så hade han beställt en resa till han och hans kill kompis för MINA pengar och då tog det stop. Han hade lurat åt sig 70.000 av MINA pengar, det kanske inte låter mycket men för mig var det mycket för jag blev lurad och sårad. Jag stämmde honom och som hämd så la han ut naken bilder på mig, dom låg ute i 3 veckor, och det var skit jobbigt för mig, för när folk såg på mig så troode jag dom såg mig naken. Sen så var det någon som tog bort dom som ägde sidan. Att bli sårad och lurad på detta sätt, förstörde en del av mig själv. Sen detta hände så har jag väldigt väldigt svårt att lita på folk. Det var till och med så illa att jag inte vill leva mer, jag var riktigt illa ute men sen så tog jag mig upp och hade det inte varit för mina vänner och familj så hade jag inte levt idag.

 

 

Med denna text vill jag säga: Utsende och pengar betyder inte ett skit, ta aldrig en tjej eller kille för utsende och pengar. Du anara inte hur mycket det sårar, du ska ta en tjej/kille för att du är kär i H*n och ser en framtid!

 


Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards