sanningen

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Tack!

Av sannigen - 4 september 2012 16:59

Alltså jag vet inte vad jag ska skriva. Men ett stort stort tack till alla som skriv snälla saker till mig. Ni anar inte hur mycket det hjälper mig just nu och jag anade inte det innan. Från djupet av mitt hjärts så är jag riktigt riktigt tacksam :)


Imorgon ska jag skriva ett inlägg om en sak som nog stör sig på och jag har verkligen fått nog av det så titta in imorgon.


Ha en riktigt bra kväll mina undernbara läsare!

 
 
Ingen bild

Jag-vet-mycket-om-lite

4 september 2012 20:58

Hej! Du är stark tjejen och du duger precis som du är. Jag vet att det är svårt att acceptera sig själv och jag vet att det är ännu svårare att acceptera att andra stör sig på en. Men jag tycker du är fantastisk i det du skriver och du är fantastisk över ALLT annat. Jag vill bara säga du klarar detta oavsett om du är anonym eller inte. De som "kanske" slutar läsa din blogg bara för att de får veta vem du är accepterde inte att DU är DU. Och du behöver inte just dem för du har MÅNGA andra läsare. Jag är en av dem som stannar kvar endå för jag bryr mig inte om ifall du har bild och namn eller om du är anonymm. Du gör ju det som känns bäst för dig och det är viktigast eftersom bloggen är bara DIN. Många kramar till dig.

sannigen

7 september 2012 14:24

Dina ord räddade min dag tack så jätte mycket verkligen! tussen kramar till underbara dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards