sanningen

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av sannigen - 8 februari 2012 17:33

Jag ligger här ensam i min säng och tänker tillbaka på mitt liv, på mitt 21 åriga liv. När jag gör detta så både ler jag och gråter. Jag ler för att jag är så oehört stolt över mig själv, att jag lyckas gått igenom allt, det är inte många som skulle ha vartit så starka. Jag gråter för att det är gjort så oehört ont, att det har förstört mig och jag vet att jag har mycket mer kvar att gå igenom som jag senare hoppas på att kunna skratta åt.


Livet har inte varit nådigt mot mig, ständigt gett mig något att kämpa mot. Jag har aldrig kännt riktigt att livet leker, livet är perfekt och jag mår verkligen så bra som man kan må. Alltid har det varit något som gjort fått mig att falla, att skrika att jag inte orkar något mer som fått mig att inte vilja leva mer. Och jag börjar faktist tro att det här är vad mitt liv är uppbyggt på och ska vara, att ständigt kämpa att ständigt gråta och skrika mig tills sömns att ständigt inte vilja leva. Det känns hemskt att börja tro så men i mina 21 år har jag hela tiden haft motgånger. Alla har motgångar men dom motgångar jag har haft och kommer få ska fan ingen ha. Dom är inte männskiliga.


Min pappas brors tjej är kristen och hon säger alltid till mig när det är som tuffast; Gud ger dig dom här motgångarna för att du klarar dom ovaset hur svåra dom är. Hade han gett dom till någon annan så kanske dom personerna inte klarat detta, motgångarna hade blivit deras död. Men du är en kämpande ängel och är bland dom starkaste änglar han har och han vet att du klarar vilken som helst motgång.


Kanske är det så, kanske är det menningen att jag ska få dom här motgångarna för att ingen annan ska få dom och det tröstar mig lite. För jag vill verkligen inte att någon ska gå igenom det jag gått och går igenom. Det finns inga ord för vilket helvete det är. Och kan jag rädda någon från det så gör jag det.


Hade jag inte haft dom har motgångarna så skulle jag inte vara den tjejen jag är idag. Då hade det sprutat glädje och lycke från mig. Då hade jag festat hela tiden, bara brytt mig om mitt osv. Men idag är jag oehört mogen ungefär som en 50 åring. Jag sätter alltid mina nära och kära först för att jag är rädd för att förlora dom. Idag är jag stark men inte tillräckligt stark men en dag kommer jag bli så stark så att inget och ingen kommer någonsin kunna få mig att falla. Den dagen kommer bli min bästa i mitt liv, och då kan jag äntligen börjar leva

Av sannigen - 8 februari 2012 15:19

Dom senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på vad jag ska göra med den här bloggen, jag älskar ju att skriva men framförallt er underbara läsare. Går inte att beskriva kännlsan av att gå in och läsa alla era underbara kommentarer!


Jag har det väldigt tufft just nu med R död, och jag kommer skriva och berätta mer om det lite senare. Känns så overkligt att skriva om att han är död, för mig är han inte död och kommer aldrig bli det heller.



Men iaf, jag har tänkt väldigt mycket på om jag ska vara anonym eller inte. När jag först tänkte tanken på att börja blogga om det jag gått igenom var det en självklarhet att jag ska vara anonym, inte säga vem jag är och absolut inte lägga ut bilder på mig. Jag har alltid blivit tagen för mitt utsende och min kropp. Det kanske låter jävligt dumt och som om jag är självgod men så har det alltid varit och jag vill inte att ni ska läsa min blogg för mitt utsende skull för att se snygga bilder. Men det kanske skulle underlätta om jag slutade vara anonym. Säga vem jag är och lägga ut bilder. Det känns mer personligare!


Tankarna snurrar runt och runt, och jag kommer verkligen inte fram till något svar så nu vänder jag mig till er läsare. Ska jag förbli anonym eller berätta vem jag är!?

Av sannigen - 8 februari 2012 15:19

Dom senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på vad jag ska göra med den här bloggen, jag älskar ju att skriva men framförallt er underbara läsare. Går inte att beskriva kännlsan av att gå in och läsa alla era underbara kommentarer!


Jag har det väldigt tufft just nu med R död, och jag kommer skriva och berätta mer om det lite senare. Känns så overkligt att skriva om att han är död, för mig är han inte död och kommer aldrig bli det heller.



Men iaf, jag har tänkt väldigt mycket på om jag ska vara anonym eller inte. När jag först tänkte tanken på att börja blogga om det jag gått igenom var det en självklarhet att jag ska vara anonym, inte säga vem jag är och absolut inte lägga ut bilder på mig. Jag har alltid blivit tagen för mitt utsende och min kropp. Det kanske låter jävligt dumt och som om jag är självgod men så har det alltid varit och jag vill inte att ni ska läsa min blogg för mitt utsende skull för att se snygga bilder. Men det kanske skulle underlätta om jag slutade vara anonym. Säga vem jag är och lägga ut bilder. Det känns mer personligare!


Tankarna snurrar runt och runt, och jag kommer verkligen inte fram till något svar så nu vänder jag mig till er läsare. Ska jag förbli anonym eller berätta vem jag är!?

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards