sanningen

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av sannigen - 10 februari 2012 20:35

Nu sitter jag här ner kryppen i min säng. Det är Fredag och hade allt varit som "vanligt" hade jag varit ute och festat vid den här tiden. Men det är bara 12 dagar sen R dog, och mina tårar rinner konstant. Jag ringer honom hela tiden men jag kommer bara till hans telefonsvarare. Om 1 vecka så ska han begravas, alltså den 17.


Hans mor har bett mig att hålla tal. Både under och efter begravningen. Det är väldigt ovanligt att låta någon göra det under själva ceremonin men nu gör jag det. Jag tämker inte hålla ett tal utan kommer skriva en dikt. Jag kommer inte kunna ett helt tal för jag kommer ha väldigt svårt att prata, jag kommer stor gråta. Försök att känna kännslan av att ni ska prata inför massor med människor medans ni tar ett sista farväl av en av er närmaste vänner. Så jag ska skriva någon kort och enkel dikt.


Sen efter så ska vi ju äta och fika osv då ska jag hålla tal för då tror jag att jag har samlat mig så mycket att jag klarar av det.



Nu behöver jag eran hjälp, vad ska jag tänkla på? Hur långt ska det vara? Vad ska det handla om? Skulle verkligen bli jätte glad och uppskatta om ni tog er tid att svara och ge mig tips!


Det färdiga resultatet kommer jag lägga upp!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards