sanningen

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Kan DU hjälpa mig?

Av sannigen - 30 oktober 2011 18:00

Nu behöver jag faktist eran hjälp! Jag vill ju bedra och hjälpa med min blogg så nu får ni välja vad jag ska skria, vill du att jag ska skriva om en speciel sak så är det bara att kommentera eller skicka ett mail till: sannigen@hotmail.com

annars så bloggar jag på som vanligt och tar upp det som jag tycker är viktig. Men eftersom bloggen hjälper mig så vill att den ska hjälpa er också, så dra er inte för att be mig skriva något, det gör jag mer än gärna, du kan naturligtvis vara anonym!

Och det skulle vara super trevligt att få mer kommentarer, ju mer kommentarer ju mer inlägg och djupare!


 

 
 
Tuula

Tuula

30 oktober 2011 20:40

Hej! Jag fann dig via "hajp", så jag har precis hittat hit.
Men du kan blogga om sånt viktigt som berör dig, det som berör dig berör automatiskt dina läsare :)

Skriv om sånt som du tycker är intressant, skriv om hur du ser på kärlek, vad du tycker om sex, hur du vill att din partner ska vara.. Läs gärna min blogg och få inspiration :)

http://carismatic.bloggplatsen.se

 
matilda

matilda

30 oktober 2011 21:17

hur gammal äru? kan du säga typ ungefär elr vill du va anonym? (:

http://www.storyofmatilda.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

30 oktober 2011 22:11

Hejhej, okey nu ska jag berätta, jag är en tjej på 14 år, jag va på g med en kille i några månader, de kom vissa stunder att efter vi hade träffats så hörde han inte av sig slutade prata med mig, och så blev de och och nu har vi inte pratat i två månader, och dessa två månader har jag mått riktigt dåligt , dessa två månader har jag spenderat med gråt och skärt mig en massa, asså jag kunde verkligen komma över honom, just nu har jag kommit över honom men inte vad han har gjort, och jo han playade bara med mig:/ han pratade med flera tjejer samtidigt som han pratade med mig, jag saknar verkligen att känna hans närhet och hans kropp mot min..asså vissa stunder känns de som att jag kommit över allt med honom o göra för då är jag glad och bjuder på mig själv och lixom inte tänker på han , men andra stunder är de skit..tar sönder en massa saker för jag saknar honom så otroligt mycke, asså kan du hjälpa mig? finns de något jag kan göra för att jag verkligen ska glömma han och gå vidare på riktigt, Han är en riktigt dålig kille , han e en player, han vill bara ha sex, därför han skriver till flera tjejer, han såra mig flera gånger men endå vill jag tillbaka till han, för han fick mig o älska han på riktigt, jag trodde jag hade hittat den killen som en gång inte existerade..va ska jag göra? behöver verkligen stor hjälp!:/<3
Läser din blogg varje dag, sjukt bra
kram !<3<3

sannigen

31 oktober 2011 10:32

Jag känner igen mig i det du beskriver, och att hamna i en sån sitation är oehört jobbigt. Jag har blevit playad förut och vet hur ont det gör. Han är inte värd dina tårar och att du ska må dåligt pgu honom, när jag själv varit med om detta så har jag kommit till ett stadi där jag har bestämmt mig att han inte värd detta, jag förtjänar en så mycket bättre kille och det gör du med. Försök att träffa killar, försök att tänka på annat. Det tar tid men det kommer att bli bra, det kan jag lova dig.

Tack så jätte mycket, och lycka till, som sagt du förtjänar en så mycket bättre kille och han är inte värld dina tårar. Kämpa på tjejen det gör ont ett tag men du kommer hitta din stora kärlek!

Massor med kramar

 
Sandra

Sandra

30 oktober 2011 23:09

Måste bara säga att jag gillar verkligen din blogg, de är inte många som vågar prata om sånt som du tar upp. Men ett minus jag måste få ge är att de kan vara lite tungt att läsa dina inlägg utan att rad byte.

http://sandstorm.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessiiaa.bloggplatsen.se

31 oktober 2011 10:50

MEN GUD VILKEN BRA BLOGG DU HAR! det är suåer bra at unga tjejer får hjälp med sina tankar ocj funderingar och vet att de kan vända sig till dig . du borde verkligen få fler ungaledsna tjejer att upptäcka din blogg. love.

 
Ingen bild

Sara

31 oktober 2011 10:59

Hej igen, såg att du svarade, tack så jättemycke för ditt svar! så från och med ska jag tänka precis som du sa!
Kram <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards