sanningen

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Rubrik saknas

Av sannigen - 31 oktober 2011 11:38

Jag läste en ganska rolig grej idag och tänkte dela med mig av detta, alla mina inlägg har blevit väldigt djupa och personliga så här får ni ett inlägg med humor!



Han säger: Nej du ser inte tjock ut.

 Han menar: Det är okej hur du än ser ut:

 Hon hör: du ser ut som en fettblobba i den där och snart raggar jag upp Mia


Han säger: Hur gör vi med maten?

Han menar: Vad tänker du laga?

Varför är den inte redan klar?


Han säger: Vi har bråttom!

Han menar: Strunta i hur du ser ut nu!

Hon hör: Vi får nog ta en taxi nu


Han säger:Vi kan väl bara mysa ikväll

Han menar:Det är Champions League på tv

Hon hör:Jag vill ha sex


 Hon säger:Den där slipsen är väl lite gräll ...

Hon menar:Den där slipsen är hesmk!

 Han hör:Du ser bra läcker ut!


Hon säger:Vad vill du ha till middag ikväll?

Hon menar:Pasta,sallad eller soppa.

Han hör:Grillbiff,fläskfillé eller gädda.


Hon säger:Nu kommer vi försent!

Hon menar:Klä på dig, slöfock!

Han hör:Nu blir det åka av, Gassa!


Hon säger:Vill du stanna och fika?

Hon mennar:Det ligger ett ätt trevligt ställe här vid avfarten mot Flen

Jag vill stanna och fka

Han hör:Vill du stanna och fika?


Han säger: Gör vi något i helgen?

Han menar: Tobbe vill gå ut och ta en öl.

Hon hör: Vad har du tänkt att vi ska hitta på i helgen tillsammans bara du och jag?


Han säger: Jag är allergisk mot hästar.

Han menar: Jag är rädd för hästar

Hon hör: Jag behöver tas om hand, ofta och länge


Han säger: Det verkar ju rätt kul att rida

Han menar: Det där ridspöet du har ser väldigt spänande ut...

Hin hör: Jag stöter på dig.


Han säger: Jag gillar vin bättre än öl

Han menar: Jag gillar vin bättre än öl

Hon hör: Jag försöker verka som jag har klass


Han säger: Du är så snygg

Han menar: Du är så sexig!

Hon hör: Jag har tagit en sup.


Hon säger: Vill du hitta på något i helgen?

Hon menar: Jag vill hitta på något i helgen

Han hör:Vill du ha massor med sex i helgen?


Hon säger: Din mamma ringde

Hon menar: Den där draken driver mig till vansinne! Ring henne själv.

Han hör: Du behöver ínte ringa din mamma för jag har redan pratat med henne


Hon säger: Jag älskar att rida:

Hon menar: Jag älskar att kontrollera!

Han hör: Jag älskar att rida - på dig!


Hon säger: Jag dricker inte så ofta

Hon menar: Jag försöker att int dricka mig stupfull så ofta.

Han hör: Jag är rädd och frigid och behöver en man som förlöser mig


Hon säger: Du är så snygg!

Hon menar: Du är så rik!

Han hör: Jag vill ha sex!


Lite roligt var det la!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards