sanningen

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Jobba, jobba och jobba!

Av sannigen - 28 februari 2012 18:43

Jag är helt slut körd. Jag gick upp klockan 04.00 imorse för att gå på kurs och kom hem för cirka 1 timme sen. Jag önskar verkligen att jag skulle kunna ta ledigt just nu men det går inte fullt ut. I såna här lägen hatar jag att vara egen företagare. Jag kan bara inte lasta över allt på mina anställda och han som jag driver det med, det går bara inte.


Jag behöver verkligen ledigt och att resa borta, men jag får vänta tills den 14 April då jag ska åka till Thailand. Men det är nu det är som värst. Allt känns jätte tungt och jag gör verkligen allt för att slippa tänka,sörja och känna efter och det är åt helvete fel jag vet men jag kan inte bryta ihop nu. Jag kan inte falla just nu, det får vänta ett tag. Så tills vidare kommer jag göra allt för att ha mig själv syselsätt med annat så inte sorgen och tankarna får mig att falla!


Det är som att gå runt i bubla, folk kommer fram och kommer om mig och jag ser verkligen deras medlidande i ögonen. Men jag jobbar och jobbar och det är egentligen vad jag vill. Den 14 kan jag bryta ihop får då har jag tid på mig att komma tillbaka...

 
 
Ingen bild

Maya

28 februari 2012 20:57

Förlåt men jag tycker du skulle lägga upp det här på din blogg. Det hetter The Butterfly Project...

1. När du känner att du vill skära dig tar du en penna och ritar en fjäril. Där du oftast brukar skära dig. Eller vill skära dig.
2. Namn ge din fjäril efter en någon som betyder mycket. Eller någon som verkligen vill att du ska må bättre!
3. Du måste låta fjärilen äta naturlit. Inget försök att skrubba bort den.
4. Om du skär dig innan fjärilen är borta så har du dödat den. Om du inte har det lever den.
5. Om du har fler en än och du skär dig vid en fjäril dör alla ändå.
6. Om någon annan ritar fjärilar på dig så blir dom speciella. Dom vill du väl hålla vid liv?
7. Även om du inte skär dig så kan du rita ditt en fjäril för att visa support. Om du gör det kan du namn ge den efter någon du vet skär sig. Det kan hjälpa!

Kram Maya <33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards