sanningen

Alla inlägg den 5 december 2011

Av sannigen - 5 december 2011 20:28

kan du höra mig?
kan du höra alla ord som jag viskar till dig ?
Kan du se mig nu kan du se att jag är här och tar farväl nu av dig?
 Så ge dig av, ge dig av jag lovar att jag ska bära med mig alla minnen av dig som jag minns du var.
Så flyg, du är en ängel nu som dansar på molnen så fri.
Ja, flyg du är en ängel nu stunder vi levt är förbi.
En ängel som vakar över mig som vet det ordnar sig.
Alla mörka dar ska jag tänka på den tid som jag fick leva här med dig.
 Och alla kloka ord du har sagt till mig ska jag bära med inom mig.
 Din klara blick din varma hand ditt leende av guld.
Ditt hjärta som var stort och starkt och som slog för allas skull.
 Så flyg, du är en ängel nu som dansar på molnen så fri.
Ja, flyg du är en ängel nu stunder vi levt är förbi.
En ängel som vakar över mig som vet det ordnar sig.
Man kan aldrig veta hur det känns innan man är där.
Aldrig ana saknaden för nån som inte längre finns här men nu vet jag nu vet jag.
Jag tror du hör mig nu tror du läser mina tankar och visar vägen för mig.
Jag tror du ser mig nu jag tror du ser när jag går fel så jag följer ljuset efter dig.
 Du gav dig av du gav dig av men det känns som du är här.
 Jag sträcker ut min frusan hand det känns som du vill värma mig det är en tröst för dig att tro att du är här

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards