sanningen

Alla inlägg den 24 december 2011

Av sannigen - 24 december 2011 17:30


  

  




     






Av sannigen - 24 december 2011 09:15

Godmorgon, vet ni vad det är för dag i dag? JULAFTON!


Mamma och pappa kom in och väckte mig och mina syskon kl 07.30 Jag sov ju hos mina föräldrar inatt för att jag hade lovat min lila syster det. Det känns så skönt att få ha henne i min famn eftersom hon är så liten och hon fattar inte varför våran store bror inte kommer tillbaka. Jag har 2 syskon och dom är mellan 8 och 13 år. Jag troode inte min bror skulle sova med mig och min syster eftersom han är den där coola killen utåt men han behöver lika mycket kärlek och tröst som min syster gör, så inatt har vi sovit alla 3. Det är väldigt skönt att få prata med dom ensamma. Min bror fattar lite mer än vad min syster gör.


Efter att mamma och pappa hade väckt oss så gick vi ut till våran inglasad teras och satte oss där och åt frukost och tittade på den underbara utsikten, vi bor alldeles vid vattnet. Men det var inte utsikten som jag vill ha på jul, det ska vara massor med snö och det ska vara is på vatten men ne så var det inte iår. Men det var jätte mysigt iaf.


Kl 11 så ska vi vara hos min Farmor och farfar och käka julmat, se på Kalla Anka och få och dela ut julklappar. Sen vid 5-6 så åker vi till Mormor och Morfar och käkar grött och får och delar ut julklappar. På både pappas och mammas sida så är det enormt mycket släktigar, så det kommer bli väldigt mycket folk. Men vi är sällan sammlade allihopa så det är kul att träffa alla. Så den största delen av dagen kommer gå ut på att prata med alla. Jag tycker det är skit kul att få prata, jag är väldigt social av mig.


Jag mår sådär, det är väldigt väldigt jobbigt att inte min store bror här. Innan vi ska åka till Farmor och Farfar så ska vi åka förbi hans grav och säga god jul och lägga blommor, jag ska lägga mina stennar som jag besält. På en så stor det: Himmlens vackraste ängel. Och på den andra så stor det: God jul min älskade bror.


Det gäller att sätta på det där fejk leendet och försöka se så glad och lycklig ut som möjligt. Jag kan inte ens fatta att jag peppar mig själv till det, men det är bara för att mina syskon och min familj ska få en så bra jul som möjligt för som sörjer också min bror. Jag kan inte vara så egoistisk att sabba deras jul för dom kämpar också med att göra den här julen till en bra jul fast inte våran son och bror är med.


Jag kan inte lägg ut bilder på hur jag ser ut men här är bilder på klännigen jag ska ha på mig idag:


      


Den är inte för tantig och inte för slampig. Till detta så har jag lockigt hår med volym, smycken och höga klackar.  Ni kommer märka att jag älskar klänningar med bar rygg, jag har också bar rygg på nyår


Jag hoppas verkligen att ni för en kanon jul, ta hand om er och varandra. Njut ordentligt nu för det är bara julafton en gång om året!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards