sanningen

Alla inlägg den 26 december 2011

Av sannigen - 26 december 2011 14:20

Jag får väldigt mycket fråger så nu tänker jag ha en frågestund. Känn er verkligen inte tvigade att ställa en fråga, jag gör det här får att ni ska få svar på era frågor. Och nu räknar jag med att ni fattar att jag inte kommer svara på några frågor som kan avslöja vem jag är, jag avslutar frågestunden helt enkelt när jag märker att ni har slutat ställa frågor och lägger upp svaren!


Av sannigen - 26 december 2011 13:58

Nu är jag så arg på bloggplatsen, jag skriv ett jätte långt inlägg men sen försvann det och jag har inte fått svar på mina frågar av dom så snart så kommer jag byta bloggportal.


Jag är väldigt väldigt beroende av mitt utsende,  utsende är det första man ser hos en person och tyvär ibland det som avgör om insidan kommer få en chans. Jag får jätte mycket beröm för mitt utsende, alla säger att mitt leende och mina ögon är helt fantastiska och det håller jag med om. Mina tänder är jätte vitta, mina ögon har en väldigt klar färg men skönheten är vad som ligger bakom leendet och ögonen. Jag älskar att fixa mitt utsende, det är väldigt viktigt för mig. Och jag kommer ju väldigt väldigt långt med mitt utsende när det gäller killar, vissa killar tar mig för att jag är snygg,sexig, söt och gulig men det är inte därför jag fixar mitt utsende. Jag har inte alltid älskat att fixa mitt utsende, när jag var yngre så gjorde jag det bara för att se ut att må bra ut.


Jag har väldigt lång hår som går nedan för brösten men tyvär så är det inte tjock så jag har hårförlägnig, mitt hår blir bara några cm längre men jag har det för att tjocka ut det. Jag älskar att hålla på med mitt hår, sätta upp locka mm. Mitt hår är inte fint när det är rakt och platt, utan jag ska ha volym och lockar i. Nu kanske jag låter som en fjortiz som har massor med volym och lockar i. Men jag är så långt en fjortiz man kan komma.


Jag tänker tipsa er om hårvärldens bästa pryl, volumastern. Man får så grymt mycket volym och det är jätte fint. Jag använder volumastern i stort sett varje dag, jag har oftast uppsat när jag är på jobbet. Men när jag tar ur håret så är det lika mycket volym som jag hade på morgonen. Det du måste tänka på innan du använder volumastern: Du MÅSTE ha tort hår för annars går det åt helvete. Använda gärna värmeskydd, det gör så att frisyren håller längre och självklart skyddar mot värmen. Sen är det bara att typpera cr 5 cm och hålla volymaster så nära hårbotten som möjligt och ta bort den efter 1-2 sek. Det tar väldigt kort tid att få volym så jag tipsar verkligen er om detta.


 

Av sannigen - 26 december 2011 00:30

Det sista du sa till mig var: Jag älskar dig. Men ibland så tvivlar jag, inte på att du älskade mig men om du verkligen fattade hur ditt beslut skulle påverka dom som älskade dig. Hur kunnde du se in i mina ögon, säga att allt var bra, att allt var på rätt väg? Du ljög mig rätt upp i ansiktet. Om du bara sa som det var, att du skulle lämna oss. Jag har också ljugit för dig, sagt att allt har varit bra men jag hade aldrig lämnat dig på detta sätt. Jag har försökte finnas för dig i alla lägen, ovasett hur du var tillbaka. Jag vet att du inte alltid var dig själv, att drogerna gjorde dig till en annan människa. Men jag troode aldrig att du skulle svika mig och våra syskon på detta sätt. Vad fan tänkte du med? Om du bara hade bett på hjälp, om du bara hade fått komma in på ett behandligshem där du kunnde bli ren från skiten. Men du valde att avsluta allt, att sluta kämpa. I bland har jag också lust med det, att skita i allt, låta världen sakna mig. Men vet du vad? Jag tänker inte svika dom som älskar mig som du gjorde.


 Jag är arg inatt , jag är sällan arg på dig för att du gjorde som du gjorde men inatt är jag det. Jag har så svårt att aceptera att du valde att lämna mig, det vore en annan sak om du var med om en olycka med du valde att lämna mig, våra syskon, mamma och pappa. Tycker inte du att mamma och pappa har lidit nog? Att dom har fått gått igenom för mycket saker, saker som har knäckt dom? Varför ska dom behöva sörja sin son? Ser du inte hur våra syskon lider, hur dom vill ha tillbaka sin store bror? Dom gråter sig tills sömns, dom fattar inte hur deras store bror kunnde lämna dom. Jag har förklarat om och om igen att du inte mådde bra men då säger dom alltid: Men du mår ju inte bra men du lämnar oss inte.
Hade du kunnat spola tillbaka tiden, och aldrig lämnat oss så hade du nog gjort det. För det är så många som lider på grund av ditt beslut, ett beslut du bara tog sådär. Ett beslut och sedan var allt över! Imorgon kommer jag ha skuldkännslor för at jag är arg på dig inatt, att jag bara vill ge dig en rak höger, att få dig att fatta hur ditt svik har förändrat människors liv till det negativa. Men du har svikit, du har gett dom som älskade dig ett av dom största sviken man kan ge. Jag vet att du hade det jätte svårt, att du bara hade 2 alternativ. Att det bara var en tids fråga innan drogerna skulle ta ditt liv. Du fattade aldrig hur saknad du skulle bli hur tomt det är utan dig. Det är fan en kamp på liv och död varje dag utan dig. Om jag slutar andas, om jag dör nu så är det ditt fel. För du förstår inte hur svårt det är att kämpa i mott en så stor sorg! Ser du inte hur det här knäcker mig!?


Hur fan kunnde du!?



Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards