sanningen

Alla inlägg den 28 december 2011

Av sannigen - 28 december 2011 17:56

Här kommer svaren från frågestunden, tusen tack för alla varma ord!


1. Anna: ee hej jag tycker du har jätte fina bilder som header men aså jag vet inte om det är för privat för dig men är det du på bilderna? och det ee okej om du inte vill svara för att hålla en låg identitet och det är nog bäst att du har det för man kan få mycket skit för sanningen!
hej då och ha det bra<3

Svar: Hej, tack så jätte mycket. Nej det är inte jag på bilderna på headern men jag har lagt ut en bild i bloggen där det är jag på men inte skrivit att det är jag utan ni har liksomt trot att det bara varit en bild jag har tagit, och man ser inte mitt ansikte så tydligt så man kan se vem jag är, tack dsm <3



2  Mia:Först vill jag bara säga att jag älskar din blogg och läser flera gånger om dagen. Nu till mina frågor: Är dina föräldrar fortfarande ihop? Saknar du din kille? Är du redo att skaffa en ny kille?


Svar: Tack så jätte mycket. Mina föräldrar är fortfarande ihop men det har varit på gränsen att dom skilt sig. Ja jag saknar honom väldigt mycket och jag älskar honom än men jag måste gå vidare. Ja jag är redo för jag är inte inte gjord för att vara ensam, jag behöver en kille för att må bra.


3 Alex: Jag undrar bara hur mycket tid det tar för dig att skriva ett inlägg? Hade jag skrivit så mycket som dig så skulle det ta flera timmar!

Svar: Hehe ja du, det beror på hur mycket och hur peronsligt jag ska skriva men om jag ska skriva något långt och personligt tex om min bror så tar det runt 40 minuter, det kanske inte märks men det kan ta så lång tid.


4.Lizzie :Hej Jag undra om du bor i norra sverige elr i södra.


Svar: Jag bor i södra

 


5.  Fanny :Hej. Hoppas allt är väl. Detta är min fråga: Varför bestämde du dig för att det var dags att starta en blogg?
Har redan sagt det men vill gärna säga igen att jag älskar din blogg och att det är så jävla coolt av dig att vara anonym och blogga om det du bloggar om istället för att ställa dig framför spegeln med kameran och göra klassiska "Dagens outfit"-inlägg som är så långtråkiga att man nästa dör. Fortsätt som du gör, din blogg är bäst! <3


Svar: Det har alltid hjälpt för mig att få prata om mina kännslor, dela med mig av dom och få höra vad andra tycker om dom. I bloggen kan jag skriva om allt som jag inte brukar gå runt och berätta för folk. Tack så jätte mycket, det betyder mycket att du tycker jag ska forsätta! <3

 


6. Henrik: Hej! Du har nog världens finaste insida. Jag är en sån kille som i stort sett bara går på utseende hos en tjej men tack vare dig så har jag tänkt om! Min fråga är. Hur är en fin insida för dig? :)


Svar: Hej! Gud vad glad jag blir att jag fått dig att tänka om Henrik. Det är en ganska svår fråga men för mig är det när man behanlar folk som förtjänar det med respekt, ger alla personer en chans innan man dömmer ut dom, och att man tar hand om dom man älskar och bryr sig om.

 


7. Adam:Hej sannigen! Jag beundrar verkligen dig för att du aldrig svik din bror när han hade sitt beroende. Jag har själv varit drogmissbrukare och min familj fick nog av mig och det gjorde att jag tog mer och mer droger. Jag vet att din bror hade det mycket lättare när han hade ditt stöd. Nu undrar jag. Använder du droger eller gör någon annan det i din familj? Eller har du eller din familj något beroende? Jag har märkt att i våran familj så är vi beroende av små saker men dom kan lätt bli stora saker på väldigt kort tid


Svar. Tack så jätte mycket för din frågor. Jag bestämmde mig att alltid finnas för min bror ovasett vad han gör, för jag visste att hade funnits för mig om jag hade ett missbruk.  Ingen i min familj använder droger, men jag tar tabletter som jag får utskrivna som tex sömntabletter och lugnande och varje gång jag tar dom så är jag jätte rädd för att bli beroende. Jag känner jätte igen mig i det där att man är beroende av små saker. Ta tex min mamma, hon är beroende av att laga mat, min pappa av snus, min bror av att spela tv spel osv.

 


8. Sara: Hej. Jag skulle bara vilja säga att du är den starkaste människan jag har hört talas om med det man läser av det du skrivit är så fantastisk att man börjar gråta när du skrev om din syster när du va med henne i hennes säng för ni var lesdna över att din älskade bror tyvärr inte var med på er jul så är min fråga hur kan du vara så stark så osälvisk och så fantastisk att inte gråta med din syster att inte vara otrevlig och vilja vara själv och gråta ut när det hemska har hänt dig. Du är min förebild jag menar det du är så fantastisk och så underbar när du har ett liv fullt av sorg och ändå inte göra nått så dumt att ta livet av dig du är stark och fantastisk vill bara att du ska veta att du faktisk har förändrat mitt liv till ett bättre, men min fråga är hur du kan vara lika stark som du är Kram <3


Svar: Hej Sara, tack så oehört mycket för dina varma ord. Jag började faktist att gråta när jag läste det här för jag tänker aldrig på det här sättet. För mig finns det bara att stötta mina anhöriga ovaset hur jag än mår om jag orkar eller inte. Jag är fruktansvärt rädd att förlora dom jag älskar och skulle jag vara självisk och otrevlig så skulle jag ångra mig för evigt. Jag vill inte att min syster ska se din stora syster så ledsen som jag är så jag gör allt jag kan för att inte vissa det, men när jag ligger där med henne och hon frågar om och om igen varför han inte kommer tillbaka så går det inte att beskriva hur ont det gör. Allt jag har gått igenom har gjort mig stark men ibland är jag så nära att ta mitt eget liv för att jag är svag men det enda som hindrar mig är min familj och vänner det är dom som gör mig stark. Det jag gått igenom och går igenom kommer göra mig så stark så när jag väl har klarat allt när jag mår bra så kommer jag vara den starkaste på jorden och ingen och inget kommer någonsin förstöra det kram <3

 


9. Mickan: Tja... jo jag undrar du har ju lagt ut bilder på en kille som håller i en lapp eller vad det nu va. jag undrar om det var din kille eller om du känner honom! sen har du ju lagt ut bilder på en arm som är cuttad var det din arm ?! och varför skriver du anonymt om du ändå säger vad som hänt !?!?


Svar: Ja du Mickan, Jag skriver anonymt för att ni ska se min insida, jag har hela mitt liv blivit tagen för mitt utsende. Ni behöver inte veta vem jag är det spelar ingen roll vem jag är, jag vill dela med mig av mitt liv och detta är det enda sättet. Jag kan inte svara på om det är min kille, någon jag känner eller om det är min arm, det är det som gör anonyma bloggar så bra för dom är så mycket spännande än dom vanliga bloggarna är

 


10. Marre:  vad skulle du göra om någon i din omgivning eller du började skära sig?
 Ta hand om dig, Kram!


Svar: Jag skär ju mig själv men jag gör allt för att sluta. Men skulle jag få veta att  någon i min omgivning skär sig så skulle jag vissa alla mina ärr som jag har, som jag inte vet om dom någonsin kommer gå bort, vissa vad dom har gjort med mig. Hur illa det går för en om man skär sig, hade inte min mamma upptäckt mig så skulle skärandet blivit min död. Kram!

 


11. Magnus: Beskriv dig själv med 3 ord


Svar: Jag kan inte beskriva mig med bara 3 ord, men med 3 mennigar. Jag gör allt för dom jag älskar. Ger alla personer en chans innan jag dömmer ut dom. Oehört snäll

 

 

 

Detta var alla frågor, jag hoppas att ni fick svar och åter igen ett stort tack!


Av sannigen - 28 december 2011 14:46


  Idag har jag en sån dag jag bara vill lämna allt och alla, där jag bara vill bli en ängel. När allt lidande är slut, där jag äntligen kan få frid. Jag vill dö helt enkelt, allt känns så jävla tyngt och jobbigt just nu och jag vet inte hur länge till jag orkar! Men samtidigt vill jag inte dö, för jag vill inte lämna min familj och vänner aldrig i helvete.


Idag är det en sån dag jag måste kämpa extra mycket för att överleva.


Jag kommer svara på era frågor ikväll, när jag har fixat denna jävla dag




Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards