sanningen

Alla inlägg den 11 december 2011

Av sannigen - 11 december 2011 16:56


Nu sitter jag i soffan med en bild på dig framför mig och stor gråter. ALLT SOM HAR MED SAKNAD OCH SORG KAN DRA ÅT HELVETE FÖR JUST NU HÅLLER DEN PÅ ATT DÖDA MIG!




När jag äntligen troode jag hade någorlunda hade kommit på fötter, när jag någorlunda troode jag mådde bra så faller allt. Allt som jag har byggt upp rassar. All kämpande, alla tårar har varit helt jävla mennigslöst. För varje gång allt rassar så tar det dubbelt så mycket tid och ork att orka bygga upp allt igen. Och jag orkar inte bygga upp allt igen.




Jag träffade våra syskon idag, och dom ser verkligen inte ut att må bra. Jag som syster kan se att dom inte mår bra på flera meters avstånd för dom är precis som dig och mig super glada och spraliga i grund och botten. Jag vill göra allt jag kan för att dom ska må bra men jag kan inte det och det gör jätte ont för dom måste själva sörja och sakna och det kan jag inte göra åt dom, men kunnde jag så skulle jag det. Vi har ju 2 syskon och både är mindre än oss så när du åkte in på behandlingshem osv så förståg dom inte men jag fattade och därför har vi ett starkare band och det är tuffast för mig. Det är våra små syskon som ger mig kraft till att orka, orka kämpa vidare för deras skull. För det här tar nästan knäcken på dom och dom skulle aldrig orka att sörja både sin storebror och storasyster.


Jag har i stort sett suttit med din minnessida på facebook hela dagen. När du dog så gjorde jag och din bästa vän en privat minnessida där alla som kännde dig kunnde dela sin sorg. Just nu har vi 3759 "vänner" och det är så otroligt underbart att få läsa allt från saknad och sorg till minnen. Och få all stöd från folk det är guld värt.


Du hade så otroligt mycket vänner, och det är verkligen få som säger något dummt om dig. Du var en underbar persson, som hade väldigt lätt för att få vänner och behålla dom för du var så oehört omtänksam och tänkte alltid på andra först.


Jag försöker verkligen skriva i ord hur mycket och jag älskar och saknar dig men det går fan inte, och kommer aldrig göra för det finns inte ord som beskriver det!!!




Av sannigen - 11 december 2011 14:07

Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar men jag mår fortfarande dåligt och försöker komma på fötter igen och jag kan lova er att det absolut inte är lätt.


Men det börjar gå frammåt iaf med att fatta att jag är singel och att han gjorde som han gjorde och att han inte förtjänar mig. Det känns väldigt "spydigt" att säga att han inte förtjänar mig men så som han gjorde, så han sårade och förstörde mig så gör man bara inte. Jag har även börjat titta på killar osv, först när jag fick reda på att han hade varit otrogen så fanns inte killar för mig, men nu kan jag till och med tycka en kille är skit snygg och leka lite med tanken om vad som skulle hända.


Jag träffade en kille igår ( vi kallar honom för a så ni inte blir förvirrade för det är lätt att bli det i min blogg, jag har märkt det själv) vi hade mys kväll hemma hos mig. Eftersom jag har Fido så kan jag inte lämna honom och det vill jag inte så då kom a hem till mig. A har jag träffat förut några gånger bara som vän då eftersom jag har haft en kille men det har liksom alltid varit en dragnig mellan mig och han. Så det var jätte mysigt igår, vi hade tända ljus och vi åt räkor med vin osv. Så mysigt har jag inte haft på länge. Och a är en helt otrolig kille eftersom han visste vad jag går igenom så vi låg och krammades och kysstes men det hände inte mer.


Jag är skit rädd för att bli kär och sårad igen, A är ingen sån kille men jag har tydligen väldigt fel när jag tror sånt eftersom mitt ex inte heller var en sån kille. Jag är inte ute efter en kille just nu men blir det något mellan mig och A så blir det annars inte. Jag vill vara singel ett tag och leka av mig innan jag går in i ett förhållande.


Det var någon som frågade hur det går med Fido. Och det går hur bra som helst, han har kissat inne en gång men sen har han inte gjort något mer inne så det  är helt underbart. Och han är så otroligt duktig, han är bussig men ändå så lugn ändå. Och det bästa han vet är när man lägger sig i soffan eller sängen med honom och kliar honom på magen, ni skulle bara se hur han njuter. Jag ångrar inte för en sekund att jag köpte honom.


Min chef som jag startade vårat företag med, vi startade ihop men jag ville inte ha ansvaret som chef så han fick bli det men egentligen så är det jag som tar hand om allt. Iaf han sa att han gärna ville att jag skulle ha med Fido till jobbet, eftersom vi driver ett företag som personligatrännare så har vi cr 10 anställda och det sitter alltid en persson i reseption och där ska han få vara, vi kommer sätta upp grindar osv. Jag hade med honom i Fredags och redan då märkte jag att våra elever fick mer enegeri och bliv mer motiverade för man är verkligen inte motiverad att tränna varje dag, jag trännar varje dag och jag kanske är motiverad 3 av 7 dagar men Fido kommer motivera och det kommer bli roligare att tränna så han kommer vara våran maskot

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards