sanningen

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Hur fan går jag vidare!?

Av sannigen - 1 december 2011 15:37

Nu behöver jag verkligen er hjälp för jag orkar inte ha det såhär mer. Jag måste få hjälp med att gå vidare och glömma mitt ex. Det har bara gått 18 dagar men dom här 18 dagarna har varit ett helvete, ett rent jävla helvete som äter upp mig.


Jag kan inte sova, jag kan inte äta, jag kan inte sluta gråta. Allt jag tänker på är han och alla våra underbara minnen. Alla gånger han sa att jag var hans lilla prinessa, att han älskade mig överallt annat, att jag var hans allt.


Ena sekunden hatar jag honom för vad han har gjort och vill bara döda honnom, andra sekunden så vill jag bara förlåta honom och få vara i hans stora och trygga famn. I bland tänker jag: Om vi ändå skulle göra ett försök till, jag är ju nästan säker på att han aldrig mer kommer vara otrogen igen, vi kanske blir jätte lyckliga

Efter några minuter tänker jag:

Hur jävla dum kan du vara? Såklart som fan att du inte ska förlåta honom, han har krossat ditt hjärta och drömmar, han förtjänar inte dig.


Han och jag har så oehört många minnen tillsamans, vi har gått igenom så mycket, att jag troode att han och jag skulle klara precis allt, att vi var starkast i världen tillsamans men sen sabbar han allt bara för att han var kåt. Det känns om att jag har slösat bort 2 år i mitt liv, och jag kommer få leva med ärren från honom i hela mitt liv.


Jag kan inte äta, det kommer bara upp igen. Jag kan inte sova, alla tankar som jag försöker skjuta bort under dagen kommer och jag blir galen. Jag kan inte blunda för då ser jag honom eller han tillsamans med den andra tjejen.


Jag har stängt av min mobil för jag vill inte prata med folk, jag vill inte höra dom säga att dom är så ledsna över det som har hänt och beklgar, det värsta som finns är när folk tycker synd om mig. När folk frågar om jag börjar komma över honom så säger jag ja

Men fuck it, jag är inte ens nära på att komma över honom


Snälla, kan ni inte ge mig några tips för snart klarar jag inte mer?

 
 
Angel

Angel

1 december 2011 18:01

Jag förstår om det är jobbigt. Men försök kolla på någon rolig film eller lyssna på musik. Vill du prata om det? För annars kunde gå till någon som du känner dig trygg med och säga hur du känner och du inte vill att den personen ska tycka synd om dig. Hoppas det hjälper lite nu
Kämpa på nu <33
Kram

http://therealmeee.bloggplatsen.se

 
Dietresan

Dietresan

1 december 2011 18:12

Alltså alla har vi varit där och det är tufft som fan :(
Det enda man egentligen kan göra är att ta en dag i taget och försöka bygga upp sig själv igen. Jag hejar på dig<3

http://dietresan.bloggplatsen.se

 
http://lillaminasaker.bloggplatsen.se/

http://lillaminasaker.bloggplatsen.se/

1 december 2011 18:40

Få ut dina känslor. Skriv dikter, måla vad som helst..det behöver inte bli snyggt, du kommer nog gilla resultatet ändå.
starta aggressiv musik, hög volym och dansa ur dig som en galning, hoppa runt, släng med huvudet och allt!
Annars så prata, sätt dig ner med en vän eller vem som helst och prata på, berätta hur du känner, vad du vill och inte vill.
Eller skriv ett brev. Där du skriver 'till honom' fast du inte ger det till någon. Skrev ner allt! Alltifrån fina minnen, till att du tycker att han är dum i huvudet och att du vill gå vidare och så skriver du vad du vill göra i framtiden, med eller utan honom.

Visst är det inte fel att förlåt honom, det måste du känna efter helt själv. Även om du förlåter honom och ni blir tillsammans igen så kommer inte förhållandet vara sig likt någonsin mer..du kommer inte kunna lita på honom..kommer han hem till dig 2 timmar efter vad han egentligen skulle så kommer du vara sjukt orolig att han varit otrogen igen...

Men få ut dina känslor, det går över!
Du kommer klara det!

http://lillaminasaker.bloggplatsen.se

 
recca

recca

1 december 2011 20:20

Tänk inte på honom. Vet att det är svårt. Men hitta på något . Du och dina kompisar kanske? Se på roliga filmer, dra ut och hitta på något. Gör vad som helst som får dig att tänka på annat. Mister du en står det tusen åter. Tog slut mellan mig och min pojkvän för ca 2 månader sen och vi hade varit tsm i 2 år typ. Kändes förjävligt... men tänkte på annat :)

http://nattstad.se/recca

 
ullis

ullis

1 december 2011 20:22

Vet hur det känns! Det bästa är att skämma bort sig själv, när jag själv var med om samma sak gick jag ut på krogen och festade och tro det eller ej det var kul och man glömmer alla problem, man hittar någon ny för kvällen och får vara någon annans prinsessa för en kväll, jag lovar i början känns det sjukt men när man väl träffar någon som ger en fina komplimanger så känns så de bra i hjärtat. En annan sak jag brukade tänka på var att det där var ändå inte killen jag skille gifta mig och skaffa barn med så varför ödsla tid på honom, din framtida man finns nog där ute =)

http://austri.bloggplatsen.se

 
fia

fia

1 december 2011 22:09

Då kan vi bilda klubb.. Samma problem och mycket annat komplicerat i allt med. :( jobbigt som tusan. Hoppas det löser sig. Btw, du skriver så grymt bra så det kan va ett sätt att få ur sig allt.

http://trustlovehope.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

1 december 2011 22:45

Förstår dig till 100%. Har också varit där och vet hur ont det gör. Men det är viktigt att vara ledsen ibland, fast ännu viktigare att vara glad. Håller du på med någon sport av något slag så kan det vara ett sätt att koppla bort det jobbiga och tänka på något annat en stund. Det är det enda tipset jag kan ge dig som inte redan nämnts.
Du kommer klara det här tjejen, du är stark!

http://Symphonyoflife

 
Tuula

Tuula

2 december 2011 05:24

Du behöver tid till att läka, och det är ingen lätt process. Vi människor är olika, byggda på olika sätt, vissa läker fortare än andra.. TRO MIG, jag vet vad du går igenom.. Jag står och gråter, ältar, hatar, gråter ännu mer, ångrar och ångest-dampar.. Jag förstörde något av det vackraste som jag hade, genom att dessvärre vara otrogen, så jag vet exakt vad du känner! Han jag älskade, ÄLSKAR, mår skit - för det syntes i hans ögon.. (träffade honom i Tisdags)..

Som sagt, skit i vad folk tycker & RÅ OM DIG SJÄLV!
Du behöver denna tiden, för att slicka dina sår ifred...

NÄR & OM du sen behöver någon att snacka med, så är min blogg öppen.. Lägg en kommentar - jag lyssnar! kram.

http://tuulisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

2 december 2011 07:02

Så klart det är fel att förlåta honom. En gång otrogen alltid otrogen.
Det du ska göra är att låta detta ta den tid det tar. Ut med dina känslor. Ställ dig på balkongen och skrik. Strunta i vad grannarna säger bara skrik.
Du kommer att komma över det över om det inte känns som det just nu men tro mig ingen är värd ett förstört liv, inte minst en karl.

 
Ulliz

Ulliz

2 december 2011 09:11

Det är ju bara du själv som kan bestämma hur du vill göra. Följ ditt hjärtas väg. Brevet han skrev tyckte jag var fantastiskt. Han vänder det verkligen inte på något vis där han skyller på någon anledning, utan att han verkligen har ångest för det han gjort. Det tycker jag är ett bevis att han är riktigt ärlig och jag tror inte han skulle göra om det.. Känner du för att försöka förlåta honom, så börja försiktigt och se hur det känns. Blir det för jobbigt så har ni ju försökt. Även han måste även vara förstående mot dig om du frågar saker. Men som sagt, följ ditt hjärta. Många värmande kramar <3

http://annaulliz.bloggplatsen.se

 
Minna

Minna

2 december 2011 21:23

Det går nog inte över på 18 dagar... Tyvärr... Hitta någon att prata med att ösa ur all frustration på. Någon du litar på!

http://kalasigt.wordpress.com

 
Lovisa

Lovisa

2 december 2011 22:25

Gråt inte över någon som inte skulle gråta över dig. Hitta någon ny att bli kär i och förstör allt som påmminer om honom!

http://LovisaMartinell.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

3 december 2011 09:08

jag vet hur tufft det är tyvärr finns det inte så mycket mer än att kämpa. goda tips om att säga tänkt inte på honom osv tänker jag inte ge dig då jag vet själv att det var precis det man gjorde . när man var med vänner o familj så var man ändå ensam, kan bara trösta dig med att en dag kommer du precis som jag få upp ögonen o känna nä va fan hur kunde jag älska ngn som gjort så här mot mig. Ta en dag i taget. Mys med hunden . Det är tillåtet att skrika gråta visa hur ledsen du är. Men aldrig skada sig själv det är inte okej. Förskte själv flertal gånger. Kämpa på Klarade jag av det så klara du . Jag hade ett 7 årigt förhållande bakom mig med två små barn...PS bra att skriva av sig Ds

http://happysmileface.bloggplatsen.se

 
Miraklet

Miraklet

27 december 2011 18:49

DU är värd någon mycket bättre, tro mig!
Att han går till någon annan och är otrogen visar bara på att han inte va rätt för dig. Älskar man någon har man inte ens tankarna åt det hållet.

När det blir jobbigt så är det bra att aktivera sig.
Det kan vara vad som helst. Har läst att många redan gett förslag.
Träning kan vara en, springa, gå på gym, hoppa hopprep.. trötta ut dig. Skriv, allt du känner. Umgås med vänner, men du behöver också få vara själv emellanåt.

Kram!

http://abimopectore.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards