sanningen

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Ute natt!

Av sannigen - 3 december 2011 14:45

Hej på er!

Jag vill börja med att tacka alla som har kommit med tips och stöttar mig, det hjälper otroligt mycket även fast det inte märks.


Det var många som skriv att gå ut på krogen och festa skulle "hjälpa" att jag skulle må bättre helt enkelt. Och mina kompisar har ju tjatat på mig att gå ut och festa men jag har inte orkat men igår så gav jag det en chans. Min kill kompis tog hand om Fido som tack för att jag tog hand om hans dotter.


Först var det inget kul, jag såg förälskade par överallt och det gjorde så ont. Men när jag började bli påverkad av alkoholen så bliv det skit kul, och jag glömmade allt och bara dansade och hade kul.



Det var en tjej som skriv i en kommentar:

"Det bästa är att skämma bort sig själv, när jag själv var med om samma sak gick jag ut på krogen och festade och tro det eller ej det var kul och man glömmer alla problem, man hittar någon ny för kvällen och får vara någon annans prinsessa för en kväll, jag lovar i början känns det sjukt men när man väl träffar någon som ger en fina komplimanger så känns så de bra i hjärtat"


Den här tjejen tycker jag kom med en sjukt bra kommentar. Det är verkligen så och jag behöver vara en annans prinsessa bara för en natt och att få fina kommentarer från killarna på krogen fick mig verkligen att tänka om att det inte var mitt fel att han var otrogen.


Jag vet att jag gör fel med att sitta hemma och älta och älta och stänga ute folk, men när jag är full då kan jag vara glad och bjuda på mig själv. Men jag kommer aldrig någonsin kunna berätta mina inersta tankar för en persson ovasett hur full jag är. Men att gå på krogen hjälper faktist, man glömmer allt och släpper loss och det behöver jag. Jag behöver en paus från mitt helvete.


Jag bliv ganska full så jag har lite huvudvärk och ont i kroppen men det vart det värt


Ha en bra Lördag



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards