sanningen

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Modell jobb idag

Av sannigen - 22 december 2011 10:10

Godmorgon på er, jag gick faktist upp extra tidigt för att skriva ett inlägg en aplåd för mig.


Idag så ska jag vara modell för ett företag ni vet att jag inte kan skriva vilket.Jag ska fotoas ihop med en kille som jag gjort förut, han är en helt fantastisk kille. Många i modellbranchen är så ytliga av sig men det är verkligen inte han. Han är så oehört snygg så man blir helt svimmfärdig i hans närhet och det bästa av allt är att han har en underbar personlighet, han vågar verkligen bjuda på sig själv och det gör jobbet så mycket roligare.


Jag vet inte om jag ska älska eller hata att vara modell. Jag har plåtats hos fotegrafer cr 15 gånger. Och ni kanske ni blir jätte förvånande för jag har inte den typen som är modell. Men det är av dom stegen för mig för att kunna bli frisk från min identietkris och mitt självhat. Det är så många som säger till mig: Satsa på det här, du skulle bli en stor super modell och modellagenturerna skulle slåtsas om dig, om du flyttade och satsade helt på att vara modell. Men det kommer jag aldrig göra, jag kommer aldrig flytta ifrån Sverige och jag kommer aldrig ha modellandet som det enda jobbet. Ni vet ju att jag hatar att folk tar mig för mitt utsende, för min insida är precis lika vacker. Så det är därför jag inte kommer satsa på modellandet.


När jag ska vara modell så försöker jag göra allt jag kan för att min insida verkligen ska fastna på bild för det är den äkta skönheten som kommer in ifrån.


Ne nu måste jag gå för jag ska vara där om 1 timme, ni får ha en jätte bra dag, puss!

 
 
Sandra

Sandra

22 december 2011 10:44

din blogg e jättefin, superb insperation för mig :)
Kika gärna in på min :)

http://heartspiritandsoul.bloggplatsen.se

 
Tuula

Tuula

23 december 2011 13:21

Det gör ont i mig att läsa det saknaden efter en annan människa kan vara grymt jobbig och smärtsam, men de lever kvar.. I OSS!

http://tuulisen.bloggplatsen.se

sannigen

23 december 2011 19:21

Han kommer alltid leva kvar i mig ändå tills mitt sista andetag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards