sanningen

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Gott nytt år

Av sannigen - 29 december 2011 14:51

Hej! Detta inlägget ska jag egentligen skriva på Lördag men jag har en kännsla av att jag inte kommer ha tid och är allt för full att kunna skriva ett seriöst inlägg. Så här får ni mitt nyårs inlägg 2 dagar förtidigt.


Ännu en stor dag utan min bror, men denna dag kommer bli lättare eftersom jag inte ska vara nykter och nyår är inte på långa vägar så jobbig som jul. Nyår är den värsta fest helgen för mig och kommer alltid vara, jag festar oavbruttet från Fredag till Söndag. Och nu kan ni säga att det inte är bra osv men för mig är det faktist bra. För mig är alkoholen en flykt från min sorg och kamp, allt blir så mycket bättre när jag får alkohol i mig för då blir jag glad, jag behöver inte fejka mina leenden och skratt. Nu kanske jag låter som en alkoholist, men det är jag verkligen inte, jag kan kontrolera hur mycket jag dricker och gör blir inte vild och galen som många blir jag blir bara den glada och lyckliga tjejen jag egentligen skulle vara. Jag blir inte stupfull förän på Söndagen men då ska jag sluta och gå hem och sova för jag ska jobba på Måndag kväll men jag har bara 4 pass så det är lugnt.


Min mamma,pappa och min syskon har åkte till Stockholm för att fira nyår tsm med en liten del av våran släkt som bor där, men jag stannade hemma för jag behöver mina vänner. Det är ju inte så att vi kommer dricka ovabrutet, vi ska äta middag ute och ha det jätte mysigt.


Det känns ganska jobbigt nu för nu kommer jag inte få min kyss när klockan slår 12 av han jag älskar, men jag kommer säkert få det utav någon annan men det är absolut inte samma sak.


Som vanligt kan jag inte vissa hur jag ser ut, men det här är min klänning:


        





Jag älskar klänningar med bara ryggar. Nu är det säkert någon som tänker: Men den där är ju jätte slampig.

Den är inte slampig, men den kan bli slampig, för det beror på hur personen bär den.


Jag hoppas att ni får det jätte bra i helgen, och en bra start på 2012 och sup inte för mycket! Puss

 
 
S a n n a

S a n n a

29 december 2011 16:09

Fin klänning :) ha ett bra nyår!

http://www.FotbollsSanna.blogg.se

 
Ingen bild

anonym

29 december 2011 18:03

fråga 1: super snygg klänning! vart kommer den ifrån? :)

fråga 2: kikade nyss in på din blogg, och fastna direkt! tycker om att du är anonym, så jag hoppas det är okej om jag också får vara det i denna kommentar.
men jag skulle ändå vilja veta mer "om dig". jag vet att du inte lägger ut alltför personliga saker. men lite din bakrund, ålder kanske inte har någon betydelse. vad du tycker om och göra på fritiden, osv.

tacksam för svar i ett inlägg)
ha en bra nyår, ta hand om dig & drick försiktigt :) kram

sannigen

7 januari 2012 15:29

1. Tack så jätte mycket, jag köpte den på nelly

2. Det är helt okej att du är anonym. Det kan jag absolut göra, din önskan är min lag :)

 
Ingen bild

en som behöver hjälp!!

29 december 2011 23:03

Hej hej! De har hänt lite saker inom familjen och så på senaste tiden och nu behöver jag hjälp!!

Jag är ledsen och så över de som har hänt men inget som jag visar.. Och idag så var jag nära på att skära mej, jag skulle precis "dra" men jag han ångra mej och lade ifrån de jag tänkte skära mej med.. Efter tänkte jag bara.. "Jag kan och jag skulle kunna göra de, men vågar inte för de kanske gör alldelles för ont!". Vad ska jag göra, jag är rädd att de händer igen och att jag inte ångrar mej.!! Snälla hjälp!

Riktigt fin klänning föressten <3

sannigen

7 januari 2012 15:28

Hej, jag hjälper dig gärna!

Du får gärna höra av dig till mig på sannigen@hotmail.com känner verkligen att jag behöver prata med dig.

Du ska verkligen inte skära dig, tänk inte ens tanken på det. Försök att tänka på annat, och lös det som hänt i familj!

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards