sanningen

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Hon kommer klara sig

Av sannigen - 30 december 2011 16:56

Hej, jag heter Mattias och ska skriva ett inlägg om hur sannigen mår. Det är väldigt många som har mejlat henne och varit oroliga, och sannigen frågade om jag ville berätta hur hon mådde. Jag har följt och pratat med henne nästan varje dag sen hon i stort sett startade bloggen.

Hon åkte in med ambulans vid 4 tiden inatt. Hon hade fått mycket mer smärta. hon hade ganska hög feber och hon hade spytt ett antal gånger och det är symtom på blindtarmsfinlamation. Hon fick väldigt svårt att andas och troligen var det för att smärtan var så stark. Läkarna tror det är blindtarmsfinlamtion men det kan vara farligare än så. Dom troode att hennes blindtarm hade spruckit men det kan vara farligare än så det kan vara något helt annat. Jag vet inte mer än att dom skulle göra tithål och se om det var blindtarmen och i såfall så opererar dom det. Jag pratade med henne senast vid 10 i morse och då var hon ganska borta dom hade gett henne ordentligt med smärtstillande. Hon kommer skriva ifrån mobilen så fort hon mår bättre. Håll tummarna för henne! Jag är inte så bra på att blogga så jag hoppas verkligen att jag inte behöver skriva mer i hennes blogg för då förstör jag den bara för den är så grymt bra. Jag hoppas ni inte tror att detta är ett skämt för det är inget skämt. Detta är på allvar men tyvär så finns det alltid idioter som tror allt och alla är ett skämt som bara försöker få uppmärksamhet. Men detta är inget man skämtar om. Vissa eran kärlek till henne nu!

 
 
Ingen bild

Sara

30 december 2011 17:38

Om du kan så hälsa henne ifrån mig!

 
Ingen bild

Josef

30 december 2011 17:48

Vad fan är det som händer? Jag pratade ju med henne igår. Såklart hon klarar sig, hon är en kämpe!

 
Maria

Maria

30 december 2011 18:08

Oj! Stackars henne! Det är värre än mitt tror jag!
Jag har cancer... En tumör ska oxå operera! Förlåt om jag pratade om mig själv nu...
Men hoppas hon klarar sig!!! Vi kan hålla tummarna för varandra! (Ska operera i slutet av Januari tror jag) <3 //Maria

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

30 december 2011 21:30

Sannigen, om du läser det här, krya på dig!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Felicia

Felicia

10 januari 2012 17:38

Jag hoppas att du blir bra igen Sannigen!!!

http://www.bokberoende.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards