sanningen

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av sannigen - 1 januari 2012 15:15

Ja, vad ska jag säga om denna nyårshelg? Den bliv inte alls som jag hade planerat och trot. Jag skulle ju varit ute och festat, träffa folk och ha det skit skoj. Men i stället ligger jag på sjukhus, upplevt den värsta smärtan jag har haft, blivit opererad 2 dagar i rad och kan knapt röra mig. Hela min mage är svullen, röd blå och med 2 stora ärr efter operationerna . Jag opererades i Fredags kl 11.25 och i Lördags kl 16.15 Jag har varit nerdrogad med smärtstillande i stor sett hela helgen och är det tyvärr än.


Jag har fått så sjukt många sms och telefonsamtal så jag har varit tvungen att stänga av mobilen för jag inte orkat. Men jag inser nu vilka som är mina riktiga vänner. Jag har haft folk här hela tiden, min familj är i Sthlm och jag ville ej att dom skulle se mig såhär, så mina vänner har varit här ända sen jag lades in, självklart är det inte samma människor som varit här hela tiden. Även fast vissa bara varit här i 1 timme så betyder det oerhört mycket för dom kunnde varit och festat men i stället var dom hos mig på sjukhuset. Och att ha mina närmaste vänner här på sjukhuset vid 12 slaget betyde mer än någon kan ana.


Jag minns inte så mycket av helgen för dom har som sagt drogat ner mig med smärtstillande. Jag mår fortfarande dåligt, spyr och har feber. Jag har fortfarande ont men inte i närheten av det jag haft, läkarna tror att tarmarna inte riktigt är i fuktion än eftersom blod och var stoppade vägen, om dom inte börjar funka snart så måste dom ta bort en del av tjocktarmen om den är skadad men det är en väldigt väldigt liten chans för det är inget som hindrar vägen till tarmen nu. jag måste stanna här tills på fredag-lördag för att dom ska se att jag verkligen mår bra och blir frisk. Jag får fortfarande smärtstillande med inte lika mycket och ofta, och jag får näring genom drop eftersom jag lider av näringsbrist efter tarmvreden .


Nu tänker jag inte skriva mer, jag måste bli frisk och vila upp mig. Jag har fått tagit pauser flera gånger när jag skrivit detta för jag har ont och är så skakig att jag tappar mobilen hela tiden.Men räkna med ett inlägg på Lördag när jag förhoppningsvis kommit hem


Ta hand om er, puss!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards