sanningen

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av sannigen - 12 januari 2012 21:36

jag vill tipsa er om en kille som heter Sharadin. Han skriver väldigt bra och fint. Desutuom är han en väldigt fin kille. Så kika in hos honom, han är värld alla läsare han kan få.


http://samladetankar.bloggplatsen.se/

Av sannigen - 12 januari 2012 21:00

Du lämna allting vind för våg, många undra, ingen såg
Nåt riktigt skäl till  ditt farväl
Be mig inte att förstå
Hur du kunde göra så '
En del av mig  försvann med dig
Men jag har vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit med dig här


Mina minnen kommer och går
Några  bleknar för varje år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina  minnen är det jag har
Och alla frågor utan nåt svar
De som du lämna till  det barn jag då var


Jag undrar vem jag är för dig
Och hur det känns  att minnas mig
Att inte se det som jag blev
Har du ännu bilden kvar, där  vi leker du och jag
Din stolta blick
Det var innan du gick
Men jag har  vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit med dig här


Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje år
Andra känns  så starka som om allt var igår
Mina minnen är det jag har
Och alla frågor  utan nåt svar
De som du lämna till det barn jag då var


Nu när du vill  komma hit
Efter denna långa tid
Ska jag då le och spela med
Jag vet ju  inte vem du är
Vad du vill och vart det bär
Den tid som flytt, kommer  aldrig mer på nytt
Men jag har vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit med dig här


Mina minnen kommer och går
Några  bleknar för varje år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina  minnen är det jag har
Och alla frågor utan nåt svar
De som du lämna till  det barn jag då var


Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje  år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina minnen är det jag har
Och alla frågor utan nåt svar
De som du lämna till det barn jag då var



Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards