sanningen

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av sannigen - 27 januari 2012 20:58

- Jag orkar inte mer!

Hör jag mig själv skrika för ångesten äter upp mig.

Mina ben viker ihop sig och jag ramlar på golvet.

En tår rinner ner från min kind för saknaden efter dig är så stor.

Min kropp den börjar skaka av biefekten av mina tabletter.

Jag lyckas ta mig upp och tar mig till badrummet.

Öppnar med skakig hand badrummskåpet.

Och tar några tabletter till och hoppas på att det blir svart

Med misstag så ser jag mig spegelbild.

Där står en tjej jag inte känner igen.

En tjej som låtit det mörka ta över.

En tjej som tappat hoppet om att en dag kommer det bli bättre.

Rummet börjar snurra och med skakig kropp tar jag mig till sovrummet.

Jag ramlar ihop på sängen och det blir mörkt.

Jag bliv för svag, ångesten och panniken tog över.

Nu har jag flytt från verkligenheten, nu är jag trygg.

Men bara för några timmar, för snart vaknar jag upp och skriker:

- Jag orkar inte mer!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards