sanningen

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Player!

Av sannigen - 7 januari 2012 15:06

Jag ska skriva om players. Jag blir förbannad på riktigt när jag hör det ordet, för mig så är ordet så laddat. Först så ska jag berätta för er vad en player är för mig så ni vet det och inte missuppfattar mig. För mig är en player en kille eller tjej som är kännslo kall, som är ute efter sex och leker med människors kännslor. Bara för att man är ute och festar flera gånger i veckan är man inte en player, för då skulle jag vara en. Man får festa hur mycket man vill så länge man inte gör något dummt. Går man ut på krogen bara för att få sex flera gånger om och om igen då är man en player. Men gå ut och ha sex, man får ha sex med så många man vill. MEN du får aldrig leka med en persons kännslor, gör du det så är du en stor player. Håll aldrig på med 2 tjejer/killar samtidigt, för då är du en riktigt stor player och ett riktigt svin. Dom flesta tror att det bara är killar som kan vara players men tjejer kan vara lika stora players som killar.



Jag har blivit playad av 1 kille som jag hade så oehört mycket kännslor för, och tro mig när jag säger att jag vet hur ont det gör att få veta eller inse att killen/tjejen man är kär i leker med en. När man är kär så blir man i stort sett blind, right? Det enda som finns för en är killen/tjejen man är kär i, man flygger på små rosa moln. Det är väldigt svårt att se om h*n är en player om man är kär, för man vill ju inte ens tänka tanken på att h*n kanske bara leker med en. Han jag hade kännslor tog mig bara för mitt utsende och mina pengar och när jag insåg det så var det som att allt bliv svart för mig. Jag hade lagt ner hela min själ och hjärta på att det skulle bli han och jag men det ändå han hade gjort var att lura mig. Fått mig att tro att han var kär i mig och ville ha ett förhållande med mig.  Jag hade lagt ner så mycket tid på honom och vad fan fick jag tillbaka? Jo ett rejält jävla svik, han playade mig som det skrik om det.



Ibland  känns det som om jag aldrig kommer hitta min stora kärlek, att jag kommer bli playad hela mitt liv. Jag blir i stort sett alltid kär i fel kille och får mitt hjärta krossat. Jag är snart bara 21 men nästan hälften av alla killar jag har haft har sårat och krossat mitt hjärta. Kärlek för mig är stort och jag skulle aldrig få för mig att leka med en killes kännslor, ALDRIG i hela mitt liv. För jag skulle aldrig kunna gå vidare och veta att jag sårade och krossade hans hjärta med mennig .



Jag är ju personligtrännare och jobbar ihop med många killar, dom flesta är killar. Många har fördommar att killar med stora muskler och tatueringar är dom som leker med tjejer. Men det är det verkligen inte. Det är faktist dom killarna som är dom bästa killarna enligt mig, för dom är mer kärleks fulla än "vanliga" killar. Vilken kille eller tjej som helst kan vara en player, bara för att man är skit snygg så är man inte en player



Det finns folk som tycker att det är coolt att vara en player. Det finns t-shirts, kuddar mm med players märket. Men det är en stor skilnad att ha en tröja och att vara en player. Det är inget coolt att såra andra människor. Jag fattar inte hur man kan leka med en killes/tjej kännslor. Få aldrig en person att tro att du har kännslor för h*n och vill satsa på ett förhållande om du inte vill det! SNÄLLA LÄGG AV ATT PLAYA, NI FÖRSTÖR  BARA FOLK!

 

 

 

 
 
Emma

Emma

7 januari 2012 18:21

Så Himla Sant! Har oxå blivit playad ett antal gånger och man blir helt förstörd när man får veta sanningen och arg på sig själv för att man inte insåg det tidigare.. GRYMT SKRIVET!

http://emmamilossons.bloggplatsen.se

 
Siljeh

Siljeh

7 januari 2012 18:36

Jag älskar din blogg ! Du är en skitbra bloggare. Det är sant det du skriver. Många har playat mej o jag har blivit sviken nästan hela tiden. Jag har en tjej i klassen som är en player o jag hatar henne. Hon provar alltid att ta mina killar ! :( Hatar players !! :(( <33

http://siljeloveu.blogg.se

 
Hanna

Hanna" title="http://erikssonblogg.com]Hanna" target="_blank">erikssonblogg.com]Hanna

6 februari 2013 18:46

Jag har en kille som är än j***a player han har dumpat mig 17 gånger jag är kär i honom men jag vet inte om han är det han säger att han är det är man otrogen om man är i hop med 5 st tjejer.

http://www.Hanna erikssonblogg.com

sannigen

7 februari 2013 18:33

Det är verkligen ingen kille du ska vara ihop med. Mitt råd är att du dumpar honom och blir tsm med någon som faktiskt förtjänar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards