sanningen

Direktlänk till inlägg 25 januari 2012

Alla minnen

Av sannigen - 25 januari 2012 15:11

Den här sången kommer från botten av mitt hjärta-
Om all den kärlek ja känner, och all den smärta jag har
Har svårt att berätta, mina känslor är så svåra
Jag känner glädjen, ändå fäller jag tårar
Har upplevt saker, som gjort de hela jävligt svårt
Men ändå lever jag, år efter år
Trots självmordstankar, har jag kämpat mig hit
Tagit dag för dag ochkommit igenom sak för sak
Livet va skit, jag ville sluta leva
Stöta kniven i hanleden,komma bort från skiten
Själen är full av rispor och brännsår-
Ja vill tacka mina vänner, för att dom finns och stöttar
Att dom stannar när jag är nere och att don inte tröttnar
Utan er är ja död, utan er är jag inget
Ni är guld värda


alla minnen finns kvar , och dom bränner i själen
Vad ärmeningen med livet , hör jag hemma i denna världen
Varför känner jag såhär , vad är det som fattas
Ja är vilse i livet , mitt liv är borttappat

Det är en bit som fattas, men jag vet inte vad



Ett hål i min själv, som jag känner av varje dag
De sticks och det svider, jag plågas och lider
Men jag tänker som så att de läks nog med tiden
För de sägs, att tiden läker alla sår
Men de finns kvar, dag efter dag, år efter år
När ska det försvinna, den dagen ska jag fira
För då är det den dagen då jag slutar lida
Jag hatar livet, men jag älskar att leva
Ja är fri som en fågel, bunden i en kedja
Värk och sveda, sveda och värk
Mitt hjärta ät brustet, men utan att det märks
Kärleken så vacker, men ändå så farligt
Förtrollande känsla, men ändå så skadligt
Trots alla risker, trots alla misttag


alla minnen finns kvar , och dom bränner i själen
Vad ärmeningen med livet , hör jag hemma i denna världen
Varför känner jag såhär , vad är det som fattas

Ja är vilse i livet , mitt liv är borttappat



Alla känslor på en gång, nu kommer huvudvärken
Alla känslor på en gång, skärsår och rivmärken
Känslan vill ut, den har rivit och klöst klart
Jag kämpar emot, men jag kämpar meningslöst
Ut med agretionen, alla har sitt eget sätt
Man blir av med känslan, känslan går till retrett
Men den kommer tillbaka, när man minst anar
Det är som mardrömmar, känslan har vissa dagar
Ångesten knackar på, och stiger in objuden
Detta är värsta delen, nu kommer alla ljuden
Jag börjar skaka, rummet snurrar och allt blir svart
Ett stort jävla hål, ska jag ta det som ett täcken?
Ett tack till familjen, kärlek utan gränser
Och ett lycka till, till dom som vet hur det känns
Vi hittar alla en mening, vi hittar ett svar
Och kämpa vidare, ni som har en bit kvar

 
 
Ingen bild

anonym tjej 13 år

25 januari 2012 15:42

Du har så rätt! så himla sjukt rätt i allt du skriver! dina texter för mig att må väldigt bra!

sannigen

26 januari 2012 10:29

TACK SÅ OEHÖRT MYCKET TJEJEN, DIN KOMMENTAR GJORDE MIN DAG

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards