sanningen

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Skiten skrämmer mig!

Av sannigen - 26 januari 2012 12:11

jag minns den dagen jag föll ner och jag blev sjuk
såg med andra ögon på min kropp, hur jag såg ut
kunde inte lyssna på de orden som jämt sas
att jag dög som den jag var
jag tappa greppet, greppet om mitt liv
och det enda jag fokuserade på var att gå ner i vikt
jag märkte inte själv hur jag blev tunnare och mindre
vänner reagerade, men blåste bort de som vinden
jag rasade i vikt, jag blev smal jag blev liten
men ingen kunde fatta vad det hela var som vitsen
jag vill bli smal för att känna mig glad
trodde att maten jag åt fick mig att inte må bra
men nu i efterhand så förstår jag hur det var
när jag nu kan se bilder och se hur smal jag var
trodde jag hade kontroll, men jag tappade den helt
och om jag inte hade fått hjälp så hade jag inte överlevt


jag ville ta mig ut och jag lyckades tillslut
tryck inte ner dig själv du är fin som du ser ut
blickarna du får dem är bara för din skönhet
lyssna på mig vännen nu jag hoppas att du gör det


jag minns vad det hela var som startade allt
jag skulle straffa mig själv för att jag kände mig så kass
jag sa till mig själv att när jag nått en gräns
så kan jag sluta och få vara lycklig igen
jag vågade inte berätta fastän jag ville ha hjälp
och att jag nådde 40 kilo skrämde mig
jag bollades med tankarna, jag kände mig så dum ibland
jag visste jag inte vad fet var, men jag hade redan satt mig fast
kunde inte ta mig ur, jag var så less på all ångest
ville tillbaka till tiden då jag inte brydde mig om de
då jag kunde äta mat utan att må dåligt nästa dag
inte ställa mig på vågen och se kilorna ramla av
jag vet jag har gått framåt men har flera mil att gå
jag ska försöka hålla fast och kämpa för mitt mål
för jag vill inte längre tänka, jag vill bara leva
för skiten skrämmer mig och jag vill inte ha den mera

 
 
Ingen bild

Angelina

26 januari 2012 15:09

Hej, Jag har läst hela din blogg och det är jätte fin! Och jag fattar hur du mår för jag känner mig som dig ibland! jag har också mått jätte dåligt eller jag mår jätte dåligt! Och jag har gjort det i 4-5 år nu! :( Men när jag ser att du klarar dig och hur dåligt du mår så känner jag mig starkare!!! Och jag känner min hämsk när jag tänker på hur dåligt du har mått och sen på det lilla jag har gjort! Jag hade aldrig klarat det du gör idag! Du är grymmt stark och en bra förebild för dom som mår dåligt! Du är min förebild<3 Och jag ska läsa allt du skriver! Hoppas att du mår bättre snart!<3 /Angelina!

sannigen

29 januari 2012 00:09

Hej! Tack så jätte mycket fina Angelina. Din kommentar värmde riktigt ordentiligt i mitt hjärta och det betyder jätte mycket för mig. Jag ska verkligen kämpa och det ska du också, du kommer klara det du går igenom. Dina ord värmer så oehört mycket!

 
Ingen bild

mig

23 juni 2012 14:34

Liza Backlund! Så sjukt grym tjej!


Du är sjukt stark! Att själv läsa om personer som kan skriva om det o dela med sig gör att jag själv får mer ork.
Alla gånger jag försökt ta mitt liv HATAR jag, mena tt läsa om andra som gått igenom samma sak gör att man inser att finns det nån som klarar det så kan jag också klara det, har nyss läst igenom nästan allt på din blogg, och många saker du gått igenom har jag varit med om.

Du får gärna skicka ett mail till mig skulle vilja skriva några saker till dig

sannigen

26 juni 2012 22:39

Tack snälla du. Jag vill gärna gärna prata med dig men jag har inte din mail :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards