sanningen

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Han är död!!!!!!!!

Av sannigen - 30 januari 2012 01:15

Det har hänt i gen! Jag har förlorat en person jag älskar, FAN! Okej andas nu, ta det lugnt.



Lite innan 14.00 idag så får jag ett telefonsamtal, jag svarade precis som vanligt: Hej det är
******, med min glada röst. Och jag hör någon som gråter och säger; ******, han kanske dör!
Jag frågar vem det är som ska dö och hon berättar, jag faller ner på knä och skriker. Hon som ringer är hans syster och hon ber mig genast åka in till sjukhuset. Jag släpper allt och springer ut till bilen och kör raka vägen till sjukhuset och springer så fort jag kan ditt hon sa. När jag kommer fram så ser jag människor som sitter och gråter, hon ställer sig upp och kramar mig hårt och säger; Det gick inte att rädda honom.
Jag  minns inte så mycket men jag minns att jag hör mitt eget skrik som hörs på flera hundra meters avstånd.


Läkarna ville att någon skulle identifera honom och jag vill inte att hans familj skulle se honom sådär för jag gjorde själv det misstaget med min bror. Så jag säger att jag gör det. Jag samlar mod och går in till operations salen där dom försökt rädda hans liv. Jag blundar och går fram till bordet där han ligger. Det var en chock för mig, där ligger en kille som står mig väldigt nära som jag älskar, en vän som alltid ställt upp för mig. Hans ansikte och huvud var sönder krossat efter smällen. Det var svårt att känna igen honom men man känner alltid igen en person som betyder något. Jag gav honom en kyss i pannan och säger; Vila i frid gubben. Sedan går jag ut och faller ihop.


Nu så sitter jag här och försöker fatta vad som har hänt. Han som lämnade mig var en toppen kille som jag kännt i stort sett hela mitt liv. Han stog mig väldigt nära, och vi visste nästan allt om varandra. Det känns oehört tungt nu. Vi träffades i stort sett varje dag, jag var hans trännare ibland. Vi tränade bara inte ihop, vi umgicks väldigt mycket på fritididen. Träffades vi inte varje dag så pratade vi i telefon.

Hur dog han då? Jag kommer inte gå in på några detaljer. Men det var en singel MC olycka. Jag ber er kör aldrig med alkohol i blodet, inte ens om det gått en natt. Han hade varit på fest och sov över hos några kompisar till oss och troode det var lugnt att köra nu men det var det inte.



Jag hatar detta! Jag vill inte mer!

 
 
Anonyma tjejen igen

Anonyma tjejen igen

30 januari 2012 07:35

Åh, när du skriver såhär vill jag bara springa hem till dig och säga det någon dag kommer det bli bra igen.. Men det skulle ju gå bra xD

Jag känner att det här blev lite flummigt inlägg, förlåt :(

Krraaam! <3

http://therealmeee.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

10 februari 2012 22:48

Sannigen! Jag har sån stor Respekt till dig!!! <3
Du orkar verkligen gå igenom sånt här, det skulle jag aldrig göra! Jag är 12 år som du kanske vet, jag har skrivit kommentar till dig innan...
Och jag har ju Cancer... Knappt jag orkar med Cancern, Men stor respekt till dig!! Du klarar detta! <3 REEESSPEEEKKTTT!!! <33

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards