sanningen

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Idag blir jag 21

Av sannigen - 30 januari 2012 20:46

Jag kännde att jag var tvugen att sätta mig ner och skriva lite, även fast jag inte har tid med det egentligen. Idag är det min födelsedag och jag blir 21 år, inte en så jätte stor födelesedag.


Det är med både glädje och sorg att jag fyller år just nu. Glädjen är ju att jag får varandra tillsamans med människorna jag älskar och ha kul. Men sorgen är ju att jag inte får dela den med 2 personer, det är min bror och R som dog igår. Det känns jätte tungt utan dom speicelt R eftersom han dog igår och det var han som planerade festen för mig ikväll. Chocken har inte landat än så jag skrattar och gråter om vart annat.


Jag försöker ändå göra det bästa av det för mina anhörigas skull. Jag vill inte må såhär dåligt på min födelsedag, då ska man ju vara glad och lycklig. Jag är ju ny opererad också, opererades i Torsdags men jag är inte så jätte öm och stell. Jag har vräckt i mig mina tabletter för jag ska orka ikväll, att jag ska orka spela den här glada och lyckliga tjejen.


Jag skriver mer imorgon, då kommer ni får läsa om hur det är att fira en födelsedag för första gången på 21 år utan 2 av dom du älskar.


 
 
Ingen bild

mickis

31 januari 2012 19:47

hej jag måste bar säga grattis " :) Själv tycker jag att det är rolgt att fylla år men jag skulle inte heller tycka att det skulle vara roligt efter det som hänt dig, det som vi vet. Jag vet inte om det har hänt någe mer i ditt liv som du inte vill säga och det har det säckert alla har hemlisar och ibland är det väldigt bra att hålla dom inoms sig !men det jag vill komma fram till är att ta det lugnt, du ska inte dö. tänk då om du nu skulle bestämma dig för att ta dit eget liv så tänk på vad du missar och hur mkt du sårar folk. Du har ju skrivit att du har små syskon tänk på om du försvinner hur besvikna dom kommer att bli och du kommer ju inte kunna följa deras uppväckst! och så har du väll skrivit att du vill ha barn ? // från mig som bryr sig !

 
Ingen bild

dina

2 februari 2012 18:23

grattis! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannigen - 20 april 2013 16:50

Jag mår bra efter omständigheterna. Mamma börjar må bättre och återhämtar sig fint och det gör våran familj med. Sen Johan dog så har vi varit splitrade på något sätt och det här har varit som en väckarklocka för oss alla och vi har börjat om från bö...

Av sannigen - 20 april 2013 16:43


Bloggen är väldigt lagd åt sidan för mig och jag vågar inte riktigt gå in och kolla statistiken för jag tror jag har förlorat för många av er läsare kanske till och med er alla, för jag har lovat mer och mer inlägg att jag ska bli med aktiv och jag h...

Av sannigen - 5 april 2013 13:39

Hej på er. Nu har jag lite tid och ork att försöka få ur mig ett vettigt inlägg, skriv ett inatt som aldrig publicerades för det var väldigt rörigt och osammanhängande. Som jag skriv har min mamma fått en hjärtattack och det är för 19 dagar sen och d...

Av sannigen - 30 mars 2013 11:53

Hej på er, om jag nu har några läsare kvar. Jag vet att jag har lovat gång efter gång att bli mer aktiv och skriva mer det har jag försökt det svär jag på, men det händer saker hela tiden som gör att jag har svårt att orka blogga svårt ens att kunna ...

Av sannigen - 12 mars 2013 22:22

Åh herregud vilken usel bloggare jag är! Men ni vet varför och det tycker jag gör min blogg lite charmig. Jag börjar återhämta mig från det svarta eller vad jag ska säga, jag kan inte säga att jag återhämta från min deperation för det gör jag verklig...

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards