sanningen

Alla inlägg den 8 november 2011

Av sannigen - 8 november 2011 16:14

Nu har jag äntligen tid till att sätta mig ner och skriva, har vairt kaos ett par dagar. Idag tänker jag skriva om  avundsjuka rent allämnt, jag ska kanske skriva om avundsjuka i ett förhållande någon anna dag. Men nu tänker jag skriva om avundsjuka rent allämnt.


Avundsjuka finns verkligen överallt och kommer alltid göra, människor kommer alltid vara avundsjuka på andra, och aldrig vara nöjda för vad dom har och hur dom ser ut, ganska sorgligt egentligen. Jag är inte mer än männsklig så självklart kan jag också vara avundsjuk tillexempel på en tjej som är underbart vacker, kanske på en tjej som är på ett visst sätt osv. Men det går aldrig över till att jag är elak men tyvär så gör det det hos vissa perssoner och det är jävligt synd tycker jag.



 Jag har varit med om en riktig tråkig sak som bara handlade om avunsjuka. Det är en tjej som håller på att ta mina bilder från min andra blogg och säger att det är hon på och lurat så sjukt många perssoner och hon sårade verkligen en persson som faktist blevit kär i henne och han blev helt knäckt när han fick reda på att tjejen som hon hade utgett sig att vara var jag. Hon är så falsk och hon spelar ett sjukt bra spel, hon ger till och med ut nr och pratar med dom via telefon och verkligen går in för att vara jag. Jag har haft uppe detta i domstol och hon har fått betala bötter och när jag frågade varför så svarade hon: Du är allt jag någonsin viljat vara, jag är så avundsjuk på dig och jag skulle göra allt för att få vara du.

Jag var helt ställde efteråt jag kunnde inte fatta hur jävla blind hon var egentligen, hon lurade och sårade så många. Hon hade till och med sakt på fullaste allvar att hon älskade en kille och hade bestämt träff med honom. Fattade hon inte hur sårad han blev?


Det är det jag mennar med att man kan bli jävligt elak när man är  avundsjuka.


Och så har vi en annan avundsjuka. Är man ett tjejgäng så gaddar man oftas ihop sig mot tjejer som har utsende för dom är rädda för att den tjejen ska få dom snyggaste killarna. Och då börjar man sprida rykten om att hon är en slampa, hora och allt möjligt bara för att förstöra för henne. Och detta gör så oehört ont för jag har varit denna tjej och mina kompisar med. Man fattar inte vad man har gjort för fel för man försöker bara vara sig själv och när man hör att dom i gänget har spridit elaka rykten så börjar man tvivla på sig själv. Tvivla ALDRIG på dig själv, utan prata med dom face mot face och berätta vad du känner och ge dom en chans att lära känna dig på riktigt för dom kommer att ändra uppfattnig.


Sluta med dom här elaka avundsjukorna, du kan inte förändra ditt utsende eller personlighet så var nöjd med dig själv, var stolt för att just du är du. För du kan inte vara någon annan än dig själv och tänk inte ens tanken på att försöka vara någon annan för du duger precis som du är ovasett vad andra säger!!!

Du kan vara avundsjuka på andra men gör folk aldrig illa pgu din avundsjuka!



 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards