sanningen

Alla inlägg den 15 november 2011

Av sannigen - 15 november 2011 20:59

Kärleken är bara fejk, går livet ut på att älska,glömma och förlåta?
Du var mitt allt, du var hela min värld.
Du fick mig att andas, du fick mig att le
Du visste vad som behövdes för att få stopp på mina tårar
Har inte gått en dag, knappt en sekund
Sen du svik mig, och mitt hjärta gick i tusenbittar
Så har jag inte kunnat tänka på nått annat än dig
Jag troode föralltid att det skulle vara du och jag



Jag älskade dig, jag gav mitt hjärta till dig.
Men du lämnade tillbaka det i tusenbittar
Och det kommer aldrig kunna läka helt


Du fick mig att börja se ljus i den mörka tunneln men nu är det svart igen
Vi delade på allt, skratt,tårar,tankar,hemligheter,minnen
Men du gav mig det största sviket
Som du svår på att aldrig se mig.
Jag kunnde ha gett dig hela världen men du sabbade det


Jag älskade dig, jag gav mitt hjärta till dig.
Men du lämnade tillbaka det i tusenbittar

Och det kommer aldrig kunna läka helt


Nätterna är fullda med tårar och skrik.
Tårar och skrik som kommer direkt från hjärtat.
Att du någonsin kunnde göra något sånt här fanns inte i min värld.
Troode du bara jag skulle skratta och gå vidare och glömma alla våra dar?
Nej så lätt är det inte, för du var mitt allt, du fick mig att vilja leva.
Men nu är du borta ur mitt liv och jag står här ensam.
Du förtjänar inte mina tårar.
Men tro mig när jag säger, att detta gör så ont.

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards