sanningen

Alla inlägg den 30 november 2011

Av sannigen - 30 november 2011 15:35

Idag så är det ett helvete för mig, jag har inte kommit ur sängen idag och det kräver en oehörd anstränignig av mig att gå in på min mobil och skriva några rader nu. Jag mådde skit igår, men jag var tvugen att ta hand om Fido och min kill kompis var tvugen att jobba natt så jag fick ta hans 8 månader dotter, det bliv för mycket för mig. Och inatt när jag var så nära att verkligen hoppa ut igenom balkongen så ringde jag min mamma och bad henne komma för jag var inte kapabel att ta hand om Fido och bebisen, jag kunnde ju fan inte ta hand om mig själv. Ibland har jag såna dagar där allt bara faller och jag vill inte leva mer. Men sen har jag dagar där jag är glad och kan le utan att det är fejk, utan att jag gråter floder men idag är det inte en sån här dag



Jag står här med en kniv i min hand,
en enkel biljett till drömmarnas land
Jag torkar mina tårar och ler
och hoppas att jag aldrig mer denna värld ser!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards