sanningen

Alla inlägg den 25 november 2011

Av sannigen - 25 november 2011 16:18

Nu när Fido sover ( ska skriva mer om honom sen) så ska jag skriva om mitt hat till vicotriamilan och otrohetsajter överhuvudtaget.


Jag har länge varit så förbannad på dom här sidorna och nu är det dags för mig att skriva om det, jag vet ju hur det är när sin partner är otrogen så jag tar det ur min syn.


Jag blir så arg så fort jag tänker på otrohet och jag blir ännu argare när jag tänker på att det faktist finns folk som uppmuntrar otrohet. Otrohet är helt fel och det är ett av dom allra största sviken man kan göra mot en persson. Har man tappat kännslorna,passionen eller något gör slut då, även om ni är gifta, har barn för det är bättre att gå skilda vägar än att vara otrogen, det är mycket mer smärtsamt för en människa att få reda på att sin partner har varit otrogen.


  


Dom här som har startat och gör reklam för dom här sidorna är enligt mig helt jävla dumma i huvudet. Jag tycker i stort sett att allt är okej att göra reklam och tjäna pengar på men inte otrohet. Fattar inte dom som har startat och gör reklamen att dom får det attt se och låta som att otrohet är okej att det är en helt normal grej? Det är fan inte okej, man är inte otrogen så är det bara ! Jag tror ärligt talat inte att dom perssonerna tänker, vad skulle dom göra om deras partner var otrogna mot dom?


Det är ju ännu smärtsammare att få reda på att sin partner har varit otrogen via en sajt, för då vill h*n verkligen vara otrogen och går in för det.


Men var går gränsen då att vara otrogen igenom en sajt?

Jag tycker ju inte att det är helt okej att bli medlem på en sån sida men man har ju ändå inte varit otrogen då. Man kan sitta och prata om sex, skicka naken bilder mm. Men bestämmer du träff och har sex då är du otrogen.

Så länge du verkligen inte har sex så är du inte otrogen i min ögon.

MEN, jag tycker ändå att det är fel att prata om sex ( alltså med en tjej/kille du verkligen vill ha det med) och skicka nakenbilder.

Att prata sex med vänner osv är inget fel, tvärtom men pratar du med en du funderar på att ha sex med och du är sexuellt upphetsad och kanske smeker dig själv så är det ett svik.


Det finns par som har öppna förhållanden och får vara med andra då tycker jag det är okej att gå in på sånna här sidor för då är man överens och sårar inte men annars är det helt jävla fel!


Vad tycker du om otrohetssajter?



Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards