sanningen

Alla inlägg den 1 november 2011

Av sannigen - 1 november 2011 11:46

 

Förlåt för att ni har fått vänta på detta inlägg men jag jobbade som sagt igår och var helt slut när jag kom hem, att ha så många fys pass på en kväll är verkligen jätte jobbigt, så jag somnade dirket på soffan och glömmde till och med ringa min pojkvän. Men som tur är så är jag ledig idag och har tid och ork att skriva.


 Åldersskillnad i ett förhållande är ett ganska stort och viktigt ämne som folk borde prata och skriva mer om, eftersom det alltid kommer finnas åldersskillnad, folk kommer alltid bli kär i en persson som är yngre eller äldre.  För mig så är ålder bara en dum jävla siffra, det kanske låter gammalt, men så är det för mig. Om jag blev kär i en man som är 50 och jag 20 så väljer jag ju inte bort han för att han är 30 år åldre än mig. Man kan vara 50 och bete sig som om man våre 20 och tvärtom, det beror helt enkelt på hur perssonen är i sättet.


Jag är 20 och min pojkvän är 6 äldre än mig, detta är inte alls en stor åldersskillnad enligt mig, för jag är väldigt mogen av mig och har alltid varit så det har alltid varit naturligt för mig att jag ska ha en äldre pojkvän.


Min kompis är ihop med en som är 25 år äldre än henne och först var dom skit rädda för vad folk skulle tycka och tänka, hon ser väldigt bra ut och han är väldigt mycket pengar så ni kan ju bara tänka er vad folk egentligen tyckte och tänkte, men vi som ståg dom nära och kännde dom bra, vi såg och kännde hur kära dom var i varandra. Det var många som tyckte det var jätte äckligt och dom gjorde slut ett tag för dom orkade inte med alla rykten och skit snack men dom kunnde ju inte vara ifrån varandra, så nu har dom varit ihop i 4 år och har 2 barn ihop, och nu skiter dom i vad folk tycker.


 Jag tycker folk som pratar och snackar skit om åldersskillnad kan dra någonstans, prata inte skit, sprid inte rykten prata med perssonerna ansikte mot ansikte istället. Man blir kär i personligheten och inte i åldern, för som sakt ålder är bara en siffra, och till alla er som är i ett förhållande där ni har åldersskillnad så vill jag bara beröma er, och skit i vad folk tycker!


Och till er som tycker ålderskillnad är äckligt så tänk om, skulle du verkligen inte bli ihop med en persson som är kanske 10-20 år äldre än dig om du verkligen verkligen var kär i h*n. Jag skulle aldrig kunna leva med att jag valde bort den kille för att han var äldre och veta att han kanske var min stora kärlek, jag skulle få både pannik och ångest för det.


 Jag är för ålderskillnad, ett förhållande kan faktist vara bättre om man är ihop med en persson som är äldre eller yngre än sig själv. Tillexempel, du kan vara väldigt löjlig av dig och vara i 50 års åldern, och killen eller tjejen du är ihop med kan vara väldigt mogen om h*n är 20-30 år åldern, och då matchar ni varandra väldigt bra, för då är ni tekniskt sätt i samma ålder. Det finns perssoner som bara tänder på folk som är äldre eller yngre, så lått det vara så! Och tveka aldrig för att gå in i ett förhållande där ni har en stort åldersskillnad!


Skriv gärna i en kommentar eller i ett mail: sannigen@hotmail.com

vad ni tycker om åldersskillnad, skulle vara väldigt kul att veta!





 

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards