sanningen

Alla inlägg den 13 november 2011

Av sannigen - 13 november 2011 19:58


Helvete! Denna helg har inte alls vairt som jag önskat, en av mina sämsta i hela mitt fucking liv. Nu är jag grymt ledsen och kan inte sluta gråta, jag hyperventilerar. Jag har fått reda på att min kille, som jag älskar överallt annat på jorden, som är hela mitt liv, som jag inte klarar av att leva utan har varit otrogen mot mig. Det gör så oehört ont att skriva, 2 olika killar har varit otrogna mot mig och redan första gången lovade jag mig själv att jag aldrig mer skulle bli så oehört sviken och sårad genom otrohet men så blev det igen. Min kille har varit otrogen, jag har la misstänkt det lite. Vi har bestämmt att vi alltid ska ringa efter vi har varit ute och festat men han ringde inte på natten och på morgonen så grät han när han ringde och han sa att det berode på att han saknade mig men sen har det gått massa rykten osv. Och så pratade jag med honom och efter många om och men så sa han sannigen och han skyllde på att han var full men han har alltid sagt att man inte kan skylla på det. Jag vet inte hur jag ska orka detta, jag hade nog med att min bror är död. Jag hatar livet just nu.


Jag skriver mer imorgon när jag är hemma



  


Snälla skjut mig!

Av sannigen - 13 november 2011 15:59

Nu tänker jag faktist tipsa er om en blogg. http://dittmedium.bloggplatsen.se/ drivs av en kille som är medium. Och nu kanske ni tänker, nej det där är fejk. Men det är INTE fejk. Först troode jag det också, men så skickade jag frågor till honom om min bror och dom svaren han gav kunnde han omöjligt redan veta, han visste saker som i stort sett ingen vet. Han är otroligt duktig och trevlig och han vill verkligen hjälpa folk, så jag tycker verkiligen ni ska kolla in hans blogg eller maila honom. Ni kommer verkligen inte ångra er, det kan jag lova! Och tror du inte på det övernaturliga så kommer ni göra det efter ni pratat med honom!

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards