sanningen

Alla inlägg den 21 november 2011

Av sannigen - 21 november 2011 19:24

oh yeah, ta dina drömmar,dina löften,våra minnen,alla foton, ja allt som du vill ha, för jag tänker inte stanna kvar.


 Din tid är över, chanserna är slut, för ingen kan förändra det faktum, att det aldrig, att det aldrig kan bli som förut. 


 oh oh.


Det gör ont nu, men det blir bättre, jag tröstar mig själv med att det inte kan bli sämre, tiden läker alla sår men just nu så mycket mer än jag tål.


Du gav mig löfte efter löfte, du gav mig kärlek, kärlek som jag trott på, kärlek som var sannig, men inget spelar nån roll, något roll nu mer, det gör ont, jag fäller tårar.


Det svider i hjärtat och jag faller isär, vill fly bort från allt, orkar inte stanna här, finns så många minnen, kan inte glömma, det som hänt, du har svikit alla löften, snälla kom inte hem.


Ta din drömmar,dina löften,våra minnen, alla foton, ja ta allt som du vill ha, jag tänker inte stanna kvar, hey, spara dina tårar, din förklaring, packa din väska, och dina saker, glöm våra drömmar, våran sång, gå härifrån och vänd inte om.


 Vi går tillbakas, det var första gången jag såg dig, mitt hjärta slog så hårt, jag såg direkt du var min kille, jag var säker, hela du var min värld, ingen annan runt omkring kunnde få oss isär, jag tänkte för mig själv var det nu eller då?


 Allt bliv fel, jag förstår, okey du svik, och nu kan du aldrig få mig tillbaka. Men jag står här knäsvag och kär, jag var en tapper soldat men ditt svik ändra mig.


 Troode aldrig att mitt hjärta skulle krossas  av dig, ett liv utan öde, ett sjätte sinne som ska hjälpa men allting blir skit, jag försöker le men allting känns som förr.


lyssna noga nu, de här är det sista du hör, fan jag älskar dig men nu går vi skilda vägar.


Ta din drömmar,dina löften,våra minnen, alla foton, ja ta allt som du vill ha, jag tänker inte stanna kvar, hey, spara dina tårar, din förklaring, packa din väska, och dina saker, glöm våra drömmar, våran sång, gå härifrån och vänd inte om

Presentation


Tack för att du tittar in :) Jag är en tjej som skriver en anonym blogg för jag orkade inte med alla perfekta bloggar och måste få skriva av mig.

Omröstning!


Bloggextra.se

Översätt



Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Saknar dig


Ovido - Quiz & Flashcards